آیا آیفون ۲۰۱۷ دکمه‌ی Home ندارد؟

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

از سال ۲۰۰۷ که اولین دستگاه گوشی آیفون وارد بازار شد، دکمه‌ی Home این گوشی در جای خودش ثابت بوده است. این دکمه همیشه با همان فرم در همان قسمتی که می‌شناسیم، قرار داشته و حتی در مورد آیفون ۷ که هنوز معرفی نشده درباره‌ی هرچیزی هم که مطمئن نباشیم درباره‌ی دکمه‌ی Home آشنا اطمینان کامل داریم! اما چندوقتی است شایعاتی در دنیای موبایل وجود دارد که اساسا قرار است روزهای استفاده از دکمه‌ی Home به پایان برسد و تولیدکننده‌های گوشی‌های تلفن همراه تدبیر دیگری برای رسیدن به دستگاه‌هایی با کم‌ترین دکمه‌ی فیزیکی هستند. در کنار این شایعه‌، به‌تازگی خبرگزاری بلومبرگ به‌طور خاص به اپل اشاره شده که در سال ۲۰۱۷ این دکمه را از آیفون حذف می‌کند.

آیفون ۲۰۱۷ اولین آیفونی است که در آن از نمایشگر OLED استفاده می‌شود و احتمالا حالت خمیده خواهد داشت.

از آن‌جا که سال ۲۰۱۷ دهمین سالی است که اپل آیفون را به بازار عرضه می‌کند، همه انتظار دارند در تولد ده سالگی آیفون تغییرات قابل‌توجهی در این گوشی اعمال شود. دهمین آیفون از دید بسیاری طرفداران باید یک محصول انقلابی باشد! البته اگر خبر حذف دکمه Home صحت داشته باشد، احتمالا واکنش طرفداران جالب خواهد بود؛ باید دید حذف دکمه‌ای که سال‌ها با آن‌ها مانوس بوده و به کار با آن عادت کرده‌اند، به‌عنوان یک تغییر انقلابی از سوی آن‌ها پذیرفته می‌شود یا خیر.

درمورد آیفون سال ۲۰۱۷ همچنین گفته شده احتمالا در سه مدل عرضه می‌شود که یکی از آن‌ها به‌عنوان مدل پریمیوم دکمه‌ی Home را نخواهد داشت. به جز این‌ها شایعات می‌گویند آیفون سال ۲۰۱۷ اولین آیفونی است که در آن از نمایشگر OLED استفاده می‌شود. این نمایشگر حالت خمیده هم خواهد داشت و احتمالا میزان خمیدگی آن از گلکسیS7 بیش‌تر خواهد بود. حتی در بعضی شایعات سامسونگ به‌عنوان تامین‌کننده‌ی این نمایشگر خمیده معرفی شده است.

به‌هرحال با وجود این‌که حتی تعدادی تغییر در طراحی کلی گوشه هم شایعه شده، آیفون مثل همیشه هیچ نشانه‌ای را از گوشی سال آینده‌اش لو نداده است و باز هم مثل همیشه در ماه‌های آینده از این‌سو و آن سو اطلاعات بیش‌تری درباره‌ی آیفون ۲۰۱۷ خواهیم داشت.

منبع: Ubergizmo

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar سام

    دیگه همه با هم کپسونگ بای بای

    1. Avatar علی جوادی

      دیگه دوران کوپل به سر رسیده…هیچ چیز برای جدید بودن نداره…همش تقلید از سامسونگ معظم و بقیه ی برندها…چند وقت دیگه هم گندش در میاد که لوگوی سیب کرمو رو هم از یه جایی کش رفته
      خانم سلیمانی خواهش میکنم نظرم رو مثل نظرات بقیه ثبت کنین…با تشکر

  2. Avatar 아리

    کوپله دیگه
    لابد حذفش میکنه و به اسم اختراع بزرگی که روی زندگی مردم تاثیر شگرفی خواهد داشت معرفیش میکنه

  3. Avatar آرین

    قسمت خمیده آیفون رو هم سامسونگ تامین می کنه

  4. Avatar سامان

    فقط بازار گرمیه… اپل با تیم کوکی داره میره ته دره… بحث اینه. نه اینکه دکمه home داره یا نه….

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه