آپدیت بزرگ گوگل: استفاده از دستورات صوتی OK Google در حالت آفلاین

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

استفاده از دستورات صوتی OK Google از محبوبیت بالایی در میان کاربران اندرویدی برخودار است، اما یک مشکل بزرگ وجود دارد که احتمالا بسیاری از آن گلایه دارند: تنها در صورتی می‌توانید از آن استفاده کنید که به اینترنت متصل باشید!

وقتی که دستگاه اندرویدی شما به اینترنت متصل نباشد، برنامه جستجوی گوگل به شما اخطار می‌دهد که امکان اجرای دستور صوتی را به دلیل دردسترس‌نبودن اینترنت ندارد. ولی به نظر می‌رسد که این مشکل در آپدیت بعدی گوگل حل خواهد شد.

وقتی که دستگاه اندرویدی شما به اینترنت متصل نباشد، برنامه جستجوی گوگل به شما اخطار می‌دهد که امکان اجرای دستور را به دلیل دردسترس‌نبودن اینترنت ندارد. ولی به نظر می‌رسد که این مشکل در آپدیت بعدی گوگل حل خواهد شد. بر اساس گزارشی که وبسایت Android Police منتشر کرده، گوگل آپدیت جدیدی برای اپلیکیشن خود آماده کرده که امکان اجرای دستورات OK Google را در حالت آفلاین نیز فراهم می‌کند. این وبسایت می‌گوید بر اساس کدهای آپدیت جدید، استفاده آفلاین از دستورات صوتی “تماس صوتی”، “ارسال پیام”، “اجرای موسیقی” و “روشن‌کردن وای‌فای” در آپدیت جدید فعال خواهد شد.

google

ممکن است دستورات دیگری نیز فعال شده باشد، اما ظاهرا در حال حاضر تنها همین موارد قابل مشاهده هستند. دیگر مواردی که این آپدیت به برنامه گوگل اضافه خواهد کرد شامل دستور صوتی برای تنظیم صدا و درخشندگی نمایشگر، میانبر یادآوری‌ها و اخطار استفاده از شبکه‌های با امنیت پایین است. این آپدیت هنوز به فروشگاه «گوگل پلی استور» راه پیدا نکرده، اما می‌توانید فایل APK آن را از این لینک دانلود کنید.

منبع: Phonearena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar مهزیار

    همین الآن نکسوس ۶ مو دارم آپدیت میکنم…
    امیدوارم این مشکل بسیار بزرگ حل شه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه