آپدیت وان پلاس ۶ حالت پرتره را به دوربین سلفی آن اضافه می‌کند

۲۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آپدیت جدید وان پلاس 6

شرکت وان پلاس آپدیت جدیدی را برای آخرین گوشی پرچمدارش، یعنی وان پلاس ۶ منتشر کرد. این به‌روز رسانی شامل ویژگی‌های جدید و رفع اشکالاتی است که برای دوربین، سیستم داخلی و شبکه‌ی موبایل این گوشی منتشر شده‌اند و کارکرد این موارد را تا حد زیادی بهبود می‌بخشند. وان پلاس از کاربران این گوشی خواسته تا در اولین فرصت این آپدیت را دانلود و نصب کنند تا بتوانند از گوشی خود به نحو بهتری بهره ببرند. وان پلاس ۶ جدیدترین گوشی هوشمند شرکت چینی وان پلاس است که از حدود یک ماه پیش به بازار عرضه شده و توانسته است ظرف همین مدت به فروش بالایی در سراسر جهان دست پیدا کند.

شرکت وان پلاس برای جدیدترین گوشی پرچمدار خود یک بسته‌ی به‌روز رسانی ارائه کرده که علاوه بر رفع مشکلات ابتدایی، ویژگی‌های جالب توجهی را به دوربین‌ و سیستم شبکه‌ی آن افزوده است.

به گفته‌ی وان پلاس، مهم‌ترین ویژگی در این مجموعه‌ی به‌روز رسانی در مورد دوربین جلوی این گوشی هوشمند است که حالت پرتره برای عکاسی از چهره (portrait mode) را به آن اضافه می‌کند. علاوه بر این، اضافه کردن پیش‌نمایش افکت بوکه به دوربین اصلی هم از ویژگی‌های دیگر به‌روز رسانی است. افکت بوکه با دادن عمق میدان کم به تصاویر باعث می‌شود تا عکس‌های دوربین اصلی حالتی زیباتر پیدا کنند. وان پلاس ۶ با بهره بردن از دو حسگر ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسلی، ابزاری جالب توجه برای افراد علاقمند به عکاسی موبایلی به شمار می‌رود. انتشار خبر ساخت این حسگرها توسط شرکت سونی، توجه بسیاری از عکاسان موبایلی را به خود جلب کرد. ویژگی دیگر این آپدیت برای نشان دادن میزان شارژ باتری گوشی است که میزان باتری را به درصد در نوار بالای صفحه نمایش نشان داده و به کاربر کمک می‌کند تا میزان مصرف باتری موبایل خود را بهتر مدیریت کند.

این گوشی هوشمند که با نسخه‌ی اختصاصی اندروید ساخت شرکت وان پلاس به نام OxygenOS ارائه شد، در ابتدای عرضه‌اش مشکلاتی نظیر فعالیت همزمان دو سیم کارت را داشت که به گفته‌ی این شرکت چینی این مشکلات در به‌روز رسانی اخیر کاملا رفع شده است. علاوه بر رفع این مشکل، کاربر گوشی با دانلود و نصب این نسخه از به‌روز رسانی می‌تواند به صورت همزمان از طریق هر دو سیم‌کارت به شبکه ۴G دسترسی داشته باشد.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar حسین

    دیجی کالا نمیاره؟ با قیمت خوب البته

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه