آیا آیفون ۷ در تاریخ ۲۶ شهریور بفروش می‌رسد؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«ایوان بلاس» (Evan Blass) معروف که همیشه اطلاعات مختلفی از گوشی‌های معرفی نشده‌ی بازار را لو می‌د‌هد، این‌بار گفته که آیفون ۷ در تاریخ ۲۶ شهریور ماه (۱۶ سپتامبر) راهی بازار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند این محصول را خریدرای کنند.

در شایعات قبلی گفته شده بود که آیفون جدید در کنفرانسی مخصوص در تاریخ ۱۶ شهریور ماه معرفی خواهد شد و پیش فروش آن هم از ۱۹ شهریور آغاز می‌شود. به همین دلیل اصلا جای تعجب نیست که ۲۶ شهریور ماه شاهد عرضه‌ی رسمی این محصول در بازار باشیم.

به نظر می‌رسد که اپل عجله‌ی زیادی برای معرفی آیفون ۷ دارد. دلیل این اقدام می‌تواند عرضه‌ی گلکسی نوت ۷ سامسونگ باشد که کمی قبل این گوشی راهی بازار می‌شود. البته در شایعاتی که دیروز منتشر شده بود، گفته شده که آیفون جدید اپل با نام آیفون ۶SE راهی بازار می‌شود.

امروز هم تصاویری از این گوشی منتشر شد که به وجود سه مدل آیفون ۷ اشاره می‌کنند. آیفون ۷ معمولی، آیفون ۷ پلاس و آیفون ۷ پرو که دو دوربین پشت دارد. این گوشی‌های جدید از نظر ظاهر تفاوت زیادی با آیفون‌های قبلی ندارند. قبلا گفته شده بود که اپل ایجاد تغییرات بسیار مهم در آیفون‌ها را به دوره‌های سه ساله منتقل کرده و به همین دلیل آیفون جدید تفاوتی زیادی با مدل‌های قبلی ندارد.

از آنجایی که سال آینده، دهمین سالگرد عرضه‌ی آیفون به بازار خواهد بود، اپل قصد دارد ویژگی‌های منحصر به فردی را به این محصول اضافه کند.

‌‌‌‌‌‌

منبع: apfelpage

‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

راهنمای خرید آیفون


برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. شاهین

    دیگه چه فرقی جه تاریخی منتشر بشه احتمالا تا اون تاریخ نامبردن از این برند جرم محسوب بشه

  2. سجاد

    یه چیزی به اشتباه داره توی خبرها دیده میشه اونم اینکه سال آینده دهمین سالگرد آیفون هست البته از نظر معنا این حرف درسته ولی اصولیشه اینه که توی دهمین نسل اپل این تحول رو ایجاد کنه البته اگه همچین برنامه ای داشته باشه که دهمین نسل همین آیفون ۷ خواهد بود که خب میدونیم که با iOS 10 هم بیرون میاد.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما