آیا فروش آیفون ۷ در حال کاهش است؟

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

حدودا چندماهی از معرفی آیفون ۷ شرکت اپل می‌گذرد. اپل امسال ارقام مربوط به فروش آخر هفته اول را افشا نکرد اما به نظر می‌رسد تا اینجا فروش آیفون ۷ توقعات این شرکت و ناظران را برآورده کرده است. در این شرایط مینگ-چی کو تحلیل‌گر مشهور موسسه KGI Securities گفته که آیفون ۷ در حال حاضر به اوج تقاضای خود رسیده و احتمالا در ماه‌های آینده یک کاهش تقاضای قابل توجه را شاهد خواهیم بود.

مینگ-چی کو پیش‌بینی کرده که تقاضای آیفون ۷ از همین ماه رو به کاهش خواهد گذاشت و این روند در ماه میلادی آینده هم ادامه خواهد داشت.

همچنین گفته شده میزان توزیع آیفون توسط تامین‌کننده‌های خارجی در ماه‌های نوامبر و دسامبر در حدود ۵ تا ۱۵ درصد کاهش خواهد یافت. مینگ‌-چی کو دلیل این کاهش را تغییرات نه چندان قابل توجه آیفون ۷ نسبت به مدل‌های قبلی دانسته و معتقد است به دلیل همین موضوع به تدریج شاهد کاهش فروش این گوشی خواهیم بود. مینگ‌-چی کو علاوه بر اشاره کردن به نبود جذابیت بخصوص در آیفون ۷ به این هم اشاره کرده که زمان تحویل آیفون ۷ پلاس این اواخر بسیار کوتاه شده و اینکه اپل می‌تواند سفارش‌های آیفون ۷ پلاس را انقدر سریع ارسال کند نشان از کم شدن تقاضای این گوشی دارد.

البته این اظهارنظر تحلیل‌گر موسسه KGI موضوع جدیدی نیست و در آغاز عرضه این گوشی هم مطرح شده بود. آن زمان خبرهای اعلام شده توسط اپراتورها و خرده‌فروشان نشان دادند که این تحلیل چندان درست نیست و فروش آیفون ۷ کاملا قابل‌توجه بوده است. حال باید دید با گذرزمان آیا واقعا تقاضا برای آخرین مدل از گوشی‌های آیفون شرکت اپل کاهش خواهد یافت یا این میزان تقاضا در ماه‌های آینده هم حفظ می‌شود؟

‌‌‌

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. mahdispd

    نگران نباشین
    تا ایران هست اپل ورشکست نمیشه

    1. Abtin

      چقدر دیدت وسیع واقعا :))

    2. Sam

      تو ایران با ۳ برار قیمت و کلی مشکل واسه فروش داره واسه همین افراد کمی میخرن مطمئن باش اگه شرایط خوب بود ۹۰% تو ایران ایفون میخریدن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه