آیا نوت ۸ هم مثل آیفون X فیلمبرداری ۴k با سرعت ۶۰ فریم خواهد داشت؟

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

آیفون X شرکت اپل در کنار دو آیفون جدید ۸ و ۸ پلاس از نظر قابلیت‌ ضبط ویدیو قدرت قابل‌توجهی دارند. این گوشی‌ها می‌توانند ویدیوهای ۴K را به صورت ۶۰ فریم بر ثانیه ضبط کنند. اما گلکسی نوت ۸ در حال حاضر چنین قدرتی ندارد. این گوشی صرفا قادر است ویدیوهای ۴K را به صورت ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کند.

اخیرا بعضی از خبرگزاری‌ها براساس تصویری از صفحه‌ رسمی نوت ۸ ادعا کرده بودند نوت ۸ هم قرار است با نوعی بروزرسانی این قابلیت را در گوشی جدیدش ایجاد کند.

این خبر را ابتدا سایت Phone Arena پخش کرد و با نشان دادن تصویری از سایت سامسونگ که نوت ۸ را دارای دوربینی دانسته بود که قادر است ویدیوهای ۴K به صورت ۶۰ فریم بر ثانیه ضبط کند، ادعا کرد احتمالا چنین قابلیتی با یک بروزرسانی به گوشی افزوده می‌شود.

از طرفی یک بروزرسانی برای گوشی نوت ۸ عرضه شده که مربوط به ویژگی‌های دوربین است. اما مشخص شده این بروزرسانی ربطی به افزودن قابلیت جدید ضبط ویدیو ندارد. در این شرایط بعضی از کارشناسان گفته بودند باید منتظر ماند تا مشخص شود آیا نوت ۸ پیش از عرضه آیفون X به بازار بروزرسانی جدیدی درباره دوربین دریافت می‌کند یا نه؟

در این شرایط بود که سری به وبسایت سامسونگ زدیم و همانطور که در تصویر می‌بینید در حال حاضر خبری از تصویر مورد اشاره سایت‌های خبری نیست و در بخش مربوط به دوربین نوت ۸ به وضوح مشخص شده که این دوربین قابلیت ضبط ویدیو ۴K به صورت ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد.

با این شرایط نمی‌توان پذیرفت که قرار باشد بروزرسانی‌ای برای تغییر این ویژگی دوربین نوت ۸ عرضه شود و احتمالا تصویر مورد اشاره سایت‌های حوزه تکنولوژی در روزهای گذشته مربوط به نوعی اشتباه سایت سامسونگ بوده. با پذیرش این موضوع، آیفون‌های جدید تنها گوشی‌های تولیدشده‌ای خواهند بود که قابلیت ضبط ویدیوهای ۴k با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه را دارند.


برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar پوریا

    سلام نوت های مجهز به پردازنده اگزینوس که در غیر آمریکا توزیع شده اند قابلیت ارتقا به ظبط ۶۰ فریم در ثانیه دارند اما نوت های آمریکا مجهز به اسنپدارگون از این امتیاز برخوردار نیستند
    احتمالا سامسونگ برای تساوی بین خریداران نوت ۸ این بروز رسانی را در نوت ۸ اعمال نمی کند

  2. Avatar سجاد

    اصلا از نظر دوربین که قایل مقایسه نیستن این ۲ گوشی و همچین قابلیتهایی هم تریب سخت افزار دوربین و نوع پردازنده و نرمافزار پردازشیه.
    چیزی نیست که فقط نرم افزاری باشه تا با یه آپدیت درست بشه. البته از سامسونگ بعید نیست چون از این دست عوام فریبی ها توی معرفی محصولاتش داره.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه