آیا گوگل HTC را میخرد؟

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت HTC در چند سال گذشته اصلا شرایط مالی خوبی نداشته و در حالی که در سه ماهه‌ی مالی گذشته کمی اوضاع بهتری را پشت‌سر گذاشت؛ همچنان با ضررهای زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. حتی این شرکت در سال‌های گذشته زیر سایه‌ی سامسونگ، اپل و حتی شرکت‌های چینی شیائومی و هواوی قرار گرفت و سهم بازار را از دست داد. پس این موضوع که HTC  قصد داشته باشد صنعت موبایل را رها کند، اصلا جای تعجب ندارد.

براساس جدیدترین شایعات منتشر شده، شرکت HTC روی موضوع ترک بازار موبایل فکر می‌کند و قصد دارد بخش موبایل خودش را بفروشد. البته هنوز مشخص نشده که چه شرکت‌هایی قصد دارند بخش موبایل HTC را بخرند. در برخی شایعات گفته شده که احتمال دارد گوگل خریدار احتمالی باشد. حتما می‌دانید که HTC گوشی‌های پیکسل را برای گوگل ساخته بود و حتی شایعات گفته‌اند که مدل‌‌های بعدی پیکسل را هم HTC می‌سازد.

اگر این اتفاق رخ بدهد، باید با HTC خداحافظی کنیم. در واقع HTC با آن چیزی که به یاد داشتیم، فعالیت نمی‌کند و به احتمال زیاد تمرکز خودش را در حوزه‌ی واقعیت مجازی می‌گذارد. این شرکت مدتی پیش هدست واقعیت مجازی HTC Vive را با همکاری شرکت بازی‌سازی Valve ساخته بود.

البته این اولین بار نیست که شایعه‌ی فروش بخش موبایل HTC به گوش می‌رسد، قبلا هم چنین شایعاتی منتشر شده بودند؛ اما هیچ کدام آن‌ها به حقیقت تبدیل نشدند.

منبع: Phandroid

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۷ دیدگاه
  1. Next is Now

    متاسفانه بزودی باید یا HTC و سونی خداحافظی کرد

    1. Alireza

      بزودی هم باید با سامسونگ خداحافظی کرد دوست عزیز .

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه