آیفون‌های شرکت اپل را ۱۰۰ دلار ارزان‌تر بخرید

۱۹ آبان ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

طبق آخرین خبرهایی که در اختیار داریم مشخص شده که شرکت اپل فروش آیفون‌های ریفربیشد (آیفون‌هایی که قبلا به دلیلی یک‌بار به شرکت اپل بازگردادنده شده‌اند) را در ایالات متحده آمریکا در فروشگاه‌های آنلاین خود آغاز کرده است. اپل پیشتر هم در سال ۲۰۰۷ این کار را کرده بود. آیفون ریفربیشد لزوما به معنای آیفونی که عیب و ایراد داشته و تعمیر شده نیست. ممکن است صرفا جعبه آیفون مورد نظر دچار مشکل بوده یا هر نوع مشکل دیگر یا تردید درباره وجود نوعی مشکل باعث بازگشت آن به کارخانه و انجام برخی تست‌ها روی آن شده باشد. به هر حال عرضه این نوع آیفون‌ها راهی است که از طریق آن برخی از کاربران بتوانند گوشی‌های شرکت اپل را با رقمی ارزان‌تر از معمول در اختیار خود بگیرند.

شرکت اپل در حال حاضر آیفون ۶s و آیفون ۶s Plus را با قیمت‌های پایه ۵۴۹ و ۶۴۹ دلار به فروش می‌رساند (مدل ۱۶ گیگابایتی) اما مدل‌های ریفربیشد همین گوشی‌ها با حدود ۱۰۰ دلار تخفیف و به ترتیب‌ با قیمت‌های  ۴۴۹ و ۵۲۹ دلار به فروش خواهند رسید. این گوشی‌ها یک سال هم ضمانت پس از فروش دارند.

با راه افتادن این چرخه در ایالات متحده، اپل می‌تواند ذخیره گوشی‌های قدیمی‌تر خود را با سرعت بیشتری به فروش برساند و آن‌ها را با قیمت رقابتی‌تری هم نسبت به گوشی‌های اندرویدی عرضه کند.

‌منبع: ‌PhoneArena

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar علیرضا آبان

    SE چقدر تخفیف میخوره؟

    1. Avatar ناشناس

      آخه اس ای چیه که تخفیف بخوره؟!

      1. Avatar ناشناس

        :)))))))))

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه