آیفون سال ۲۰۱۸ دو‌سیم‌کارته خواهد بود

۳۰ آبان ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آیفون 2018

در میان گوشی‌های اندرویدی به راحتی می‌توانید مدل‌های دو سیم‌کارته پیدا کنید اما در یک دهه گذشته خبری از آیفون دو سیم‌‌کارته نبوده. اگر قصد خرید آیفون دارید و داشتن دوسیم‌کارت برای‌تان مهم است خبر خوشحال‌کننده‌ای برای‌تان داریم.

تحلیل‌گر موسسه KGI Securities ادعا کرده آیفون‌هایی که سال آینده تولید می‌شوند از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند که هر دوی آن‌ها می‌توانند از شبکه LTE پشتیبانی کنند

تحلیلگر موسسه KGI Securities ادعا کرده آیفون‌هایی که سال آینده تولید می‌شوند از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند که هر دوی آن‌ها می‌توانند از شبکه LTE پشتیبانی کنند. بسیاری از گوشی‌های دو سیم‌کارته امروزی به شکلی کار می‌کنند که یک سیم‌کارت می‌تواند به شبکه LTE و یک سیم‌کارت به شبکه ۳G متصل شود. اتصال به دو شبکه LTE اقدامی است که پیش‌بینی می‌شود در معرفی آیفون بعد صورت بپذیرد.

چنین اتفاقی با شیوه‌هایی همیشگی اپل هم هم‌خوانی دارد. اپل عموما وارد یک حوزه نمی‌شود اما سعی می‌کند هنگام ورود به آن نوعی تحول ایجاد کند یا دست کم تجربه بهتری برای کاربران پدید آورد.

البته در ماه‌های آینده متوجه خواهیم شد که گزارش مینگ چی کو تا چه میزان صحت داشته اما به نظر می‌رسد این اقدام توسط اپل محتمل باشد.

منبع: Ubergizmo


راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. حمیدرضا

    همه شایعات اپل حاصل تخیلات مینگ چین کو تحلیلگر همین شرکته

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه