شایعه: اپل بی‌خیال ساخت آیفون ۱۰ ارزان می‌شود

۸ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آیفون SE 2

شنیده‌ایم که اپل امسال برنامه‌ای تازه برای آیفون‌های خود دارد؛ طوری که قرار است با طراحی آیفون ۶ که سال‌هاست هنوز هم در اپل استفاده می‌شود، خداحافظی کنیم. حتی کم و بیش از سه مدل جدیدی که اپل برای معرفی در شهریور امسال در نظر گرفته است مطمئن هم شده بودیم. اطلاعات از این موضوع خبر می‌دادند که اپل می‌خواهد یک آیفون ۵ اینچی، یک آیفون ۵.۸ اینچی و یک آیفون ۶.۵ اینچی عرضه کند. با این حال، شایعه‌ای جدید یکی از این مدل‌ها را کنار می‌زند.

خبرگزاری انلگیسی T3 عکسی منتشر کرده است که طبق گفته‌ی آن‌ها، مربوط به خط تولید آیفون‌های سال ۲۰۱۸ است. این عکس از وجود یک آیفون جدید ۶.۱ اینچی در خط تولید آیفون‌های ۲۰۱۸ خبر می‌دهد.

پیش از این تصور می‌کردیم که قرار است با یک آیفون SE 2 که طراحی شبیه به آیفون ۱۰ دارد و ۵ اینچی است، طرف شویم. با این حال، اپل با این آیفون جدید ۶.۱ اینچی ظاهرا قرار است مدل ۵ اینچی را حذف کند؛ یعنی خبری از مدل ارزان‌تر و کوچک آیفون ۱۰ نخواهد بود.

اپل قرار بود روی مدل ۵ اینچی آیفون‌های جدید، در راستای پایین آوردن قیمت نهایی، به جای صفحه‌ی نمایش اولد از صفحه نمایش ال‌سی‌دی استفاده کند.

با این اوصاف، ممکن است به زودی و قبل از نمایش همیشگی اپل در شهریور ماه، شاهد رونمایی از مدل جدید آیفون SE باشیم.

اگر این خبر جدید صحیح باشد، بدون شک کسانی که منتظر یک آیفون ۱۰ کوچکتر و ارزان‌تر بودند را ناراحت خواهد کرد. از طرفی، تصور می‌کنیم که یه آیفون ۶.۱ اینچی، با توجه به اینکه تفاوت زیادی با مدل‌های ۶.۵ اینچی و ۵.۸ اینچی ندارد، می‌تواند روی فروش این دو مدل هم تاثیر منفی بگذارد. در حالی که اگر اپل در راستای همان شایعات قبلی حرکت کند و یک آیفون ۵، یک آیفون ۵.۸ و یک آیفون ۶.۵ اینچی عرضه کند، می‌تواند مخاطب وسیع‌تری برای خود دست و پا کند.

با این اوصاف، ممکن است به زودی و قبل از نمایش همیشگی اپل در شهریور ماه، شاهد رونمایی از مدل جدید آیفون SE باشیم.

تا انتشار اطلاعات بیشتر درباره‌ی آیفون‌های امسال اپل صبر می‌کنیم و فعلا نظری نمی‌دهیم.

منبع: Forbes

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه