آیفون ۶s در قاب‌های آیفون ۷

۶ خرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر هنوز مطمئن نشده‌اید که طراحی آیفون ۷ تغییرات چندانی نسبت به آیفون ۶s نخواهد داشت باید بدانید یک نشانه دیگر هم این فرضیه را تایید می‌کند.

تصاویری از قاب‌های جدید آیفون ۷ منتشر شده که نشان می‌دهند این گوشی طراحی جدیدی نخواهد داشت. این تصاویر در قالب یک رویداد که در شهر لندن برگزار ‌شده ثبت شده‌اند، قاب‌ها را شرکت Cygnett با توجه به اندازه و مختصاتی که در اختیار این شرکت قرار گرفته ساخته است. اما نکته جالب این جا است که برای نمایش این قاب‌ها از گوشی آیفون ۶s استفاده شده است. این موضوع می‌تواند این فرضیه را تایید کند که طراحی آیفون جدید نسبت به آیفون ۶s تغییر قابل توجهی ندارد.

هنوز ماه‌ها تا رونمایی رسمی آیفون ۷ باقی مانده و نمی‌توان درباره این گوشی چندان با قاطعیت اظهار نظر کرد. با این حال خبر دیگری هم که اخیرا منتشر شده بود و تصویری شماتیک از ابعاد آیفون ۷ را نشان می‌داد  تایید کننده این نکته بود که ابعاد این گوشی نسبت به پرچم‌دار قبلی اپل تغییری نکرده است. به نظر می‌رسد تغییرات و نوآوری احتمالی اپل باید خود را در آیفون ۷ پلاس نشان دهد. جایی که این شرکت احتمالا از دوربین دوتایی استفاده خواهد کرد. در ادامه می‌توانید تصاویر این قاب‌ها را ببینید:

‌‌

‌‌

منبع: GSMArena

‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه