آیفون ۷ رکورد فروش گوشی‌های اپل را می‌شکند

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۶ شرکت اپل با کاهش فروش گوشی مواجه شد و همین موضوع ارزش سهام این شرکت را کاهش داد. حتی برخی از سهام داران، اپل را رها کردند؛ اما به تازگی سازمان تحقیقاتی BMO Capital Markets گفته گوشی آیفون ۷ می‌تواند رکورددار فروش محصولات اپل در فصل تعطیلات سال ۲۰۱۶ باشد و این موضوع به ضرر افرادی خواهد بود که سهام اپل را واگذار کردند.

سازمان تحقیقاتی BMO Capital Markets اعلام کرد که آیفون ۷ می‌تواند به پرفروش‌ترین محصول اپل در سال ۲۰۱۶ تبدیل شود.

این سازمان تحقیقاتی گفته که در حال حاضر ۲۵ درصد از افرادی که آیفون دارند برای خرید مدل جدید آماده شده‌اند که این میزان نزدیک به ۱۲۰ میلیون دستگاه تلفن همراه هوشمند می‌شود. این میزان کاربران در زمان عرضه‌ی آیفون ۶s تنها ۱۹ درصد و در زمان آیفون ۶ به ۲۳ درصد رسیده بود.

البته ماه گذشته هم به این موضوع اشاره شده بود که اپل میزان سفارش تولید آیفون ۷ را از ۷۲ میلیون دستگاه به ۷۸ میلیون دستگاه افزایش داده است.

از طرف دیگر مینگ-چی کو از سازمان KGI گفته که آیفون ۷ جذابیت زیادی برای خریداران نخواهد داشت و به همین دلیل از نظر فروش نمی‌تواند آمار خیره کننده‌ای از خودش به جا بگذارد.

شایعات می‌گویند که آیفون ۷ ضد آب خواهد بود، هدفون‌های بی‌سیم خواهد داشت، تراشه‌ی A10‌ روی آن قرار گرفته و از ۳ گیگابایت رم برخوردار خواهد بود. همچنین به نظر می‌رسد که این گوشی از دوربین دوتایی بهره می‌برد.

‌‌‌‌

منبع: Business Insider

‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. پیمان

    تیم کوک آدم اهل ریسکی نیست و جرات ایجاد تغییرات در جهت مثبت درون گوشی های اپ رو نداره به همین دلیله که آیفون داره یکنواخت میشه و کمپانی های دیگه دارن میرسن بهش

    1. علی

      تازه دارن میرسن بهش؟؟!!
      شما برو از نزدیک اس ۶ رو با ۶ اس مقایسه کن میفهمی رقیبا خیلی وقته از اپل رد شدن لا اقل سامسونگ که این طوره.

      1. sepehr

        شما خودت مقایسه کن بعد کامنت بذار . ما تازه s7 رو با ۶s مقایسه کردیم که فقط تصویر s7 بهتر بود. کیفیت ساخت که همه دیدیم ایفون چند سرو گردن بالاتره… پشتیبانی نرم افزاریم که گفتن نداره خود نکسوس هم ارزوشه بتونه مثل اپل اینجوری منظمو مرتب بروزرسانی کنه دیگه سامسونگو بقیه برندا بماند… سرعت اجرای نرم افزار و بازی هم که کاملا سریع تره( سرعت اجرا و میزان فریم ریت) حتی ایفون ۶ هم توی بازی mc3 شصت فریم گرفت که s7 فقط ۴۳ فریم گرفت…دوربین هم مقایسه سایت زومیت رو پیشنهاد میکنم نگاه کن… باتری هم ۶s نه ولی ۶s plus بسیار باتری خوبی داره… در هر صورت نظر شما کاملا محترمه

      2. علی جوادی

        باز نظرات خنده دار طرفدار شکلات کاکائویی رو میبینیم

      3. کیانوش

        الان سامسونگ چی داره که از اپل رد شده ؟

      4. Ali S

        لایک
        واقعا هم همینطوره مثلا تنها اندرویدی که تو دوربین از آیفون عقب تر بود هواوی و htc بود که الان هردو جلو افتادن!!!

  2. nader

    مثل زمانی بود که همه انتظار داشتن آیفون ۶s از ۶ بهتر بفروشه
    ولی نشد

    1. کیانوش

      دوست عزیز آیفون ۶s بیشتر از ۶ فروش کرده . با یه سرچ ساده میتونی آمار دقیق فروش آیفون ۶s رو در بیاری .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه