آیفون ۷ پلاس؛ دوربین دوتایی و ۳ گیگابایت RAM

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

انتظار می‌رود آیفون جدید شرکت اپل پیش از آغاز فصل پاییز معرفی شود اما تا آن زمان انتشار شایعات، اخبار، حرف و حدیث‌ها و عکس‌های لو رفته از این دستگاه متوقف نمی‌شود. آخرین پیش‌بینی‌هایی که از طرف تحلیل‌گران درباره این دستگاه منتشر شده بیان می‌کنند که آیفون ۷ پلاس سه گیگابایت RAM خواهد داشت. همچنین دوربین پشتی این آیفون دوربینی دوتایی خواهد بود. مینگ چی کو تحلیل‌گر شرکت KGI Securities معتقد است دوربین دوتایی بر روی همه مدل‌های آیفون ۷ پلاس نصب خواهد شد.

مدل کوچکتر آیفون جدید، آیفون ۷، صفحه نمایش ۴.۷ اینچی دارد و ۲ گیگابایت RAM خواهد داشت.

این تحلیل‌گر پیش از این اعلام کرده بود ممکن است آیفون ۷ پلاس در دو مدل ارائه شود که یکی از آنها به دوربین دوتایی مجهز باشد. حال این اطلاعات اصلاح شده و ظاهرا تمام آیفون‌های ۷ پلاس دوربین دوتایی خواهند داشت. میزان RAM بیشتر آیفون ۷ پلاس هم به دلیل وجود همین دوربین دوتایی و پردازش بهتر تصاویر این دوربین‌ها است.

ظاهرا این دوربین‌ها را شرکت‌های Sony و LG Innotek برای اپل تامین خواهند کرد و گفته شده تصاویر این دوربین‌ها با تصاویر دوربین‌های DSLR قابل مقایسه خواهد بود. پیش‌بینی شده اپل ۳۰ میلیون دستگاه آیفون ۷ پلاس را در نیمه دوم سال میلادی عرضه کند.

اپل معمولا آیفون‌های جدیدش را در فصل پاییز عرضه می‌کند و پیش بینی می‌شود این بار هم عرضه پرچم‌دار جدید این شرکت از سنت همیشگی پیروی کند.

منبع: Ubergizmo

‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه