آیفون ۷s و آیفون ۸ مهرماه به بازار عرضه می‌شوند

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس بسیاری از گزارش‌هایی که در ماه‌های گذشته منتشر شده‌اند، شرکت اپل تمام تلاشش را می‌کند تا دهمین سالگرد معرفی آیفون به شکلی ویژه برگزار شود. در کنار گوشی‌های آیفون ۷s و ۷s  پلاس، دو مدلی که انتظار معرفی‌شان را داریم؛ احتمال دارد یک آیفون دیگر با نام آیفون ۸ معرفی شود که صفحه‌نمایش اولد یکی از ویژگی‌های مهم آن است.

با وجود اخبار بسیاری که درباره آیفون‌های جدید منتشر شده اما درباره تاریخ معرفی و عرضه آن هنوز حرف و حدیث‌هایی وجود دارد. پیش از این شایعاتی منتشر شده بودند که براساس آن‌ها مشخص شده بود آیفون امسال اواسط آبان‌ماه معرفی خواهد شد. حال یک گزارش جدید ادعا می‌کند آیفون ۷s و آیفون ۸ مهرماه امسال به بازار عرضه می‌شوند.

اپل در چند سال گذشته آیفون را در ماه شهریور معرفی کرده است و حال ظاهرا یک روزنامه چینی معتقد است این روند برای آیفون‌های نسل جدید هم ادامه خواهد داشت. به این شکل در شهریورماه باید منتظر معرفی و در ماه مهر منتظر عرضه آیفون به بازار باشیم.

شایعات و اخبار درباره حسگر اثر انگشت آیفون ۸ هم کماکان ادامه دارند. در حالی که گفته می‌شد اپل قصد دارد حسگر اثر انگشت این سری جدید را به زیر صفحه‌نمایش منتقل کند حال گفته شده که این اتفاق از نظر تکنولوژیک میسر نشده و حسگر قرار است فعلا به پشت گوشی منتقل شود و انتقال آن به زیر صفحه‌نمایش در سال‌های آینده رخ دهد.

منتظر جزییات بیشتر درباره آیفون‌های امسال باشید.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar فرشيد

    حالا مثلا توی مهر ماه، اپل ، میخواد گوشی جدید معرفی کنه خوب ک چی مگه چ فرقی با قبلیها داره !
    خوب هر دو سال یکبار معرفی کن چی میشه مگه ! سامسونگ ک دیگه از اپل هولکی تره!

    1. Avatar مجید

      دیجیتال که هندوانه نیست هرسال با سال قبلش فرقی نکنه. اگر کمی اهل دنیای دیجیتالباشید میدونید که معرفی یک محصول یعنی معرفی یک نوآوری. دنیا با همین نوآوری ها زیباتر شده. ما و شما که سهمی در این نوع آوری نداریم و فقط مصرف کننده هستیم بهتره با احترام به این مقوله نگاه کنیم نه اینکه قر بزنیم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه