آیفون ۸ از گلکسی اس ۸ کوچک‌تر است

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس آخرین شایعاتی که درباره آیفون ۸ به بیرون درز کرده این تلفن همراه هوشمند در ابعاد ۱۴۳.۵۹ در ۷۰.۹۴ در ۷.۵۷ میلی‌متر ساخته می‌شود. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که آیفون ۷ در ابعاد ۱۳۸.۳ در ۶۷.۱ در ۷.۱ میلی‌متر ساخته شده بود. پس iPhone 8 از مدل قبلی بزرگ‌تر خواهد بود و حتی ضخامت بیشتری هم دارد؛ اما این گوشی از آیفون ۷ پلاس باریک‌تر و کوچکتر خواهد بود.

امروز Benjamin Geskin که قبلا طرح‌هایی از آیفون ۸ منتشر کرده بود با توجه به شایعات جدید دو عکس جدید طراحی کرده است. در عکس اول می‌توانید آیفون ۸ را در کنار آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس ببینید. در عکس بعدی هم این تلفن همراه هوشمند در کنار گلکسی اس ۸ و گلکس اس ۸ پلاس قرار گرفته است. موضوع جالب اینجاست که iPhone 8 از هر دو مدل پرچم‌دار سامسونگ کوچک‌تر به نظر می‌رسد. در این تصاویر به صفحه نمایش جدید آیفون ۸ هم اشاره شده است. مشاهده خواهید کرد که صفحه نمایش فضای بسیار زیادی از روی گوشی را به خودش اختصاص داده و آیفون جدید لبه‌های بسیار باریکی دارد. حتی سنسور تشخیص اثر انگشت هم از روی آیفون ۸ حذف شده است.

 

آیفون ۸ در کنار آیفون ۷

آیفون ۸ در کنار گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس

 

 

منبع: BGR
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar الیاس مهدیزاده

    خوبه حسگر اثر انگشت بشه اون( سیب )

  2. Avatar امیر اسدی

    خداییش دیگه اون چجور صفحه نمایشیه؟! گوشی ها چرا دارند بدتر میشن هر ساله؟ حتما دو سه سال دیگه گوشیهای ذوزنقه و چند وجهی خواهیم داشت…

  3. Avatar Amir

    باز هم به نظر من اس٨ زیباتر و شکیل تر از ایفونه .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه