آیفون ۸ دو مدل ۵ و ۵.۸ اینچی دارد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در سه نسل گذشته‌ی گوشی‌های آیفون شاهد این موضوع بودیم که این تلفن‌های همراه هوشمند در دو اندازه‌ی ۴.۷ اینچ و ۵.۵ اینچ راهی بازار می‌شدند. حالا به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد این قاعده را در سال ۲۰۱۷ تغییر دهد و اندازه‌های جدیدی برای آیفون‌های آینده در نظر گرفته است.

براساس اطلاعات منتشر شده اپل قصد دارد اندازه‌ی آیفون‌های سال گذشته را بزرگ‌تر کند. به نظر می‌رسد که مدل معمولی آیفون ۸ با صفحه نمایش ۵ اینچی راهی بازار می‌شود و مدل پرو آن هم ۵.۸ اینچی خواهد بود. از آنجایی که گوشی‌های محبوب بازار اکثرا اندازه‌ی بزرگ‌تری دارند اپل هم تصمیم گرفته آیفون‌های بعدی را کمی بزرگ‌تر تولید کند. همچنین گفته شده که این آیفون‌ها تقریبا بدون لبه ساخته می‌شوند و صفحه نمایش آن‌ها حاشیه‌ ندارد.

در چند وقت گذشته هم شایعات به این موضوع اشاره می‌کردند که اپل می‌خواهد از صفحه‌های نمایش OLED در آیفون‌های جدید استفاده کند. صفحه‌های نمایشی که باعث می‌شوند اپل بتواند محصولی بدون حاشیه یا حتی با لبه‌های خمیده راهی بازار کند. البته چند روز پیش هم شایعه شد که آیفون‌های بعدی از سیستم شارژ بی‌سیم جدیدی بهره می‌برند که تا کنون روی هیچ محصولی دیده نشده است.

‌‌‌

منبع: macrumors

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۰ دیدگاه
  1. امین

    کیفیت لرزشگیرش فوق العادست یعنی تک ،عالی . کیفیت فیلمبرداری بینظیر ولی حالت عکاسی پورتریت یا حالت بوکه اش افتضاحه ،امیدوارم با بروز رسانی و نسخه نهایی ios10 بهتر بشه .و اسپیکر فوق العاده خوب و با کیفیتی و صدای بالایی داره ولی پیشنهاد میکنم همیشه آهنگای ایرانی رو بخصوص سنتی با صدای پایین گوش بدید یکم کیفیت میاد پایین خیلی کم .
    درکل من به آیفون این امتیاز ها رو میدم :
    دوربین؛ ۸
    دوربین سلفی؛۸.۵
    قدرت پردازش برنامه و بازی؛۱۰
    کیفیت و وضوح صفه نمایش؛۹
    بلندگو ؛۸.۵
    Ios10.1.1 ؛۹
    محکم بودن بدنه و میزان خش پذیری موقع افتادن از دست یا ضربه خوردن؛۹
    باتری و میزان شارژ دهی موقع کار سنگین؛۵
    زمان شارژ شدن کامل باتری ؛۳

  2. امین

    من تقریبا ۳۰ روز هستش آیفون ۷ پلاس خریدم ،بهترین گوشی هستش که تا حالا دیدم ،پردازنده خیلی خیلی خیلی قوی داره۱۵ تا بازی بالای ۱ گیگ دارم که همزمان همه رو توی حافظش آماده بازی داره ،فقط توی دوربینش خیلی اغراق شده اصلا اصلا کیفیت خوبی توی نور کم نداره ولی اگه توی فضای آزاد با نور زیاد خورشید باهاش عکس بگیرید بینظیر هستش.

  3. محمد

    خوب سال ۲۰۱۷که ایفون ۷sمیاد چطور میگید ۸ما اخرش نفهمیدیم که میخواد سال آینده ۷sبیاد یا ۸

    1. Sam

      به نظر من ایفون ۱۰ اسمشو میزارن

  4. حامد سنائی

    من علاقه خاصی به اپل دارم راستش من با ۴s شروع کردم اما دیگه بعداز ۴sهیچ کدوم از محصولات اپلو خریداری نکردم به امید مدلای بهتر بودم که اپل۸ دیگه آخرشه.

  5. mostafa

    درود بر ایفون.منتظرم که ایفون ۸ بیاد بازار بخرمش.ایفونS E رو ۲ماه پیش خریدم.و قصد خرید ایفون ۷ رو داشتم.ولی به محض اینکه متوجه شدم که ایفون ۸ تو راهه با اون طراحی خوشگلش.واقعا منتظرم که بیاد تا بخرمش.واقعا از ایفون راضی هستم

  6. محمد

    وااای
    مثل اینکه اپل میخواد برای ایفون ۸ سنگ تموم بزاره !
    به نظرم هر کی میخواد آیفون ۷ بخره ، نخره و وایسه تا آیفون ۸ بیاد چون ۷ با ۶اس زیاد تفاوتی نداره .

  7. علي

    اپل سال بعد میترکونه

  8. mahdispd

    یعنی این قدر بزرگ خواهد بود؟؟؟

  9. شایان

    یه زمانی جابز معتقد بود ۳.۵ اینچ برای یه گوشی مناسبه.اون واقعا کوچیک بود! ولی دیگه ۵.۸ هم غوله دیگه!!!!
    از یه نفر شنیدم که :یکی از عواملی که باعث محبوبیت بیشتر اپل شد،اندازه مناسب و راحتی کار با اون برای سالمندان یا کسانی که از تکنولوژی هیچی بلد نبودن، بود.
    اپل داره به کجا میره؟!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه