آیفون SE 2 فیس آیدی و طراحی کم‌حاشیه دارد

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آیفون SE 2

بر اساس گزارش سایت Phonearena، آیفون SE 2 به احتمال قوی صفحه نمایش کم‌حاشیه خواهد داشت. خبر خوش‌حال کننده‌ی دیگر این است که آیفون SE 2 احتمالا به فیس آیدی مجهز شود.

 آیفون SE 2 احتمالا پنل پشتی تمام شیشه‌ای دارد و از شارژ بی‌سیم بهره می‌برد. هم‌چنین طراحی این محصول اپل به احتمال زیاد کم‌حاشیه است.

تا امروز شایعه‌های مختلفی درمورد نسل جدید آیفون SE مطرح شده است که می‌توان از مهم‌ترین ویژگی‌های احتمالی این گوشی، به بهره‌مندی از صفحه نمایش کم‌حاشیه اشاره کرد. حالا به استناد گزارش جدید Phonearena به نظر می‌رسد بهره‌مندی آیفون SE 2018 به صفحه نمایش کم‌حاشیه و فیس‌آیدی تقریبا قطعی است. این موضوع می‌تواند برای بعضی از طرفداران اپل به ویژه علاقمندان به خرید گوشی آیفون SE جدید، خوش‌حال کننده و هیجان‌انگیز باشد. اگر این پیش‌بینی‌ها درست از آب درآیند،  آیفون SE 2 تا حدی شبیه به آیفون X خواهد بود.

گفته می‌شود آیفون SE 2 پنل پشتی تمام شیشه‌ای دارد و از شارژ بی‌سیم بهره می‌برد. این درحالیست که آیفون SE فعلی به پنل پشتی آلومنیومی مجهز شده است. به همین دلیل اپل نمی‌توانست قابلیت شارژ بی‌سیم را در این گوشی مهیا کند. درمورد طراحی گوشی جدید اپل، تصویری از محافظ شیشه‌ای کامل صفحه نمایش منتسب به iPhone SE 2 منتشر شده است. تصویر مربوط به رندر آیفون جدید از سوی شرکت Olixar بوده و طراحی احتمالی این گوشی جدید اپل را نشان می‌دهد. گاهی اوقات پیش می‌آید که شرکت‌های سازنده‌ی محافظ صفحه نمایش با اطلاعاتی که در دست دارند، قبل از رونمایی گوشی از محصول خود رونمایی می‌کنند. بنابراین احتمال می‌رود که طراحی گوشی آیفون اس ای جدید نمونه‌ی کوچکی از آیفون X باشد.

آیفون SE جدید

شرکت Olixar‌ رندری از آیفون SE 2 برای فروش محافظ صفحه نمایش این گوشی منتشر کرده است.

هنوز اطلاعات زیادی درمورد مشخصات آیفون SE 2 در دست نیست. با این حال گفته شده این گوشی از تراشه مشابه A10 در آیفون ۷ بهره می‌برد. هم‌چنین شایعه‌هایی از حذف شدن جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا شنیده شد. تا قبل از معرفی و رونمایی آیفون SE جدید شایعه و خبرهای ضد و نقیضی منتشر می‌شود. با این حال شما درمورد موفقیت آیفون SE چه فکر می‌کنید؟ طبق گزارش‌های منتشر شده، آیفون SE جدید چقدر برایتان هیجان‌انگیز است؟

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar ehsan

    سلام کی رونمایی و عرضه میشه لطفا جواب بدید مرسی

  2. Avatar پژمان جاویدان

    اگر از طراحی بدون حاشیه و صفحه نمایش led استفاده کنه قطعا میخرمش

  3. Avatar علی

    خیلی مشتاقم تا ببینم امسال طراحی و امکانات SE چطور خواهد بود.
    من ۵s دارم و از طرفدارهای گوشی های کوچک هستم و منتظرم SE2 چیزی ارائه بده تا منو مجاب کنه بخرمش،چیزی که SE1 نتونست انجام بده.

  4. Avatar حسین

    مطمئنا با این اوصاف گوشی خوبی از آب در میاد

  5. Avatar محمد

    خیلی هیجان انگیزه برام????

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه