احتمالا سامسونگ دیگر از باتری‌های خودش در نوت ۷ استفاده نمی‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ماجرای آتش گرفتن گلکسی نوت ۷ دیگر به گوش همه رسیده و بعد از این‌که خود سامسونگ هم این نقص را پذیرفت و قرار شد دستگاه‌های فروخته‌شده جمع‌آوری شوند، صحبت از این است که سامسونگ می‌خواهد این نقص را چطور برطرف کند و در یک کلام تکلیف نوت ۷ چه می‌شود؟

طبق گزارش‌های مستند مشتریان، پرچم‌دار جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۷ در چندین مورد در هنگام شارژ آتش گرفته و منجر به سوختن دستگاه شده است. کارشناسان می‌گویند ریشه‌ی چنین مشکلی را باید در شرکت سازنده‌ی باتری‌های نوت ۷ یعنی SDI جست‌وجو کرد.

سامسونگ فروش نوت ۷ را متوقف کرده است و وعده داده تا دو هفته‌ی آینده امکان تعویض دستگاه‌های فروخته‌شده را فراهم می‌کند.

سامسونگ در حال حاضر فروش نوت ۷ را متوقف کرده است؛ این درحالی‌ست که به‌همراه شرکایش در سراسر دنیا به مشتریان وعده داده‌ تا دو هفته‌ی آینده دستگاه جدید را ارسال می‌کند و امکان تعویض نوت ۷ برای آن‌ها فراهم می‌شود.

شرکت تابعه‌ی تولیدکننده‌ی باتری سامسونگ با نام SDI حدود ۷۰ درصد باتری‌های دستگاه‌های پرچم‌دار جدید را تولید می‌کند و باقی دستگاه‌ها از باتری ساخت شرکت چینی ATL استفاده می‌کنند. گزارش‌ها حاکی از آن است که به‌دنبال مشکلات ایجادشده برای باتری‌ها،‌ سامسونگ تصمیم گرفته از این به‌بعد باتری‌های نوت ۷ را از شرکت تابعه‌ی خود (SDI) تامین نکند.

اگر سامسونگ چنین تصمیمی بگیرد، این به آن معناست که می‌خواهد میزان تامین قطعاتش را از ATL افزایش دهد. البته سامسونگ هنوز به‌طور علنی اعلام نکرده که تابه‌حال باتری‌های کدام تامین‌کننده‌ منفجر شده‌اند و این احتمالا به‌خاطر جلوگیری از کاهش فروش گلکسی نوت ۷ و البته ضربه دیدن برند سامسونگ برای باتری‌های آسیب‌پذیرش است.

منبع: Ubergizmo

Birthday_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۱ دیدگاه
  1. Avatar افشین

    فقط سونی و اپل

  2. Avatar آرش

    مخالفان سامسونگ ،سهامداران اپل ،دوستان عزیز،بزرگواران، کارشناسان نابغه ها.ای کسانی ک عقلتون بیشتر از تمومه کارشناسا و متخصصای شرکت سامسونگ بیشتر میرسه و تو این مملکت حیف شدین ، ی همچین اتفاقایی تو دنیای تکنولوژی میفته.مگه همین دو سال پیش نبود ک اپل با بحرانه خَم شدنه گوشیاش مواجه شده بود؟مگه آیفون۴ نبود ک بخاطر بدنه ی فلزی مشکله آنتن دهی پیدا کرده بود؟مگه آیفون۶ نبود ک مشکله صفحه نمایش داشت؟
    پس بیخودی ذوق الکی نکنین چون شرکتی مثل سامسونگ یه کارخونه ی ۲×۲ نیستش بلکه ی شرکتیه ک داره ی کشورو اداره میکنه و بزرگتر ازین حرفاست ک از همچین مشکلی نتونه عبور کنه.اینو زودتر گفتم ک امادگی داشته باشین ی وقت بعدها تو ذوقتون نخوره 🙂

    1. Avatar آرمان

      شک نکن که هر چی بیشتر بالا بری، بدتر میخوری زمین و بلند شدنت محال میشه… سامی سقوط کرد و تمام. این حقیقت را هر چه زودتر قبول کنید کمتر رنج میبرید..

  3. Avatar حسام

    نوت ۷ عالیه و دوستش دارم امیدوارم مشکلش برطرف شه و نسخه سالمش بیاد به بازار

    1. Avatar افشین

      شاید نسخه سالمش بیاد به بازار ولی دید مردم وض شده به سامسونگ نوت۷ که صد درصد فروش نمیکنه این موضوع شاید به کل بدنه سامسونگ ضربه وارد بکنه

  4. Avatar محسن

    خوبه ارزون تر میشه

  5. Avatar رامین

    این همه تنفر نسبت به سامسونگ نزده سینه چاکان اپل بی سابقست!!!

    1. Avatar داود

      سلام بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم

  6. Avatar علی جوادی

    سامسونگ به این دلیل که زود تر ایفون ۷ اینو به تو بازار عجله کرد و نتیجش معلومه سامسونگ معلوم نیست کی میخواد دست از این کاراش برداره در حالی که نوت ۷ فوق الاعاده بود با این کار به یکی از منفور ترین گوشی ها تبدیل میشه.

  7. Avatar رضا

    سامکپ به زباله دان تکننولوژی پیوست…

    1. Avatar علی جوادی

      دوست عزیز آیفین شما خیلی وقته به زباله دان تاریخ پیوسته…شرکتی که مشتری رو فقط برای پول بخواد بنظر شما محترمه
      افتضاحات اپل کم نیستن و جدیدترین موردش استفاده از پنل های معیوب آیفین سیکس در سیکس اس هست که بی برو برگرد صفحه نمایشهای این گوشی منفور خراب میشن
      با تشکر

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه