احتمالا سامسونگ گلکسی C7 دوربین دوتایی داشته باشد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت سامسونگ بر خلاف رقبایش هنوز گوشی هوشمندی به بازار عرضه نکرده که دوربین دوتایی داشته باشد. شایعات بسیاری شنیدیم که ادعا می‌کردند احتمالا گلکسی اس ۸ دوربین دوتایی دارد اما این اتفاق رخ نداد. حال شایعات مشابهی درباره گلکسی نوت ۸ به گوش می‌رسد. اما یک خبر جالب دیگر هم این روز‌ها مورد توجه قرار گرفته. بعضی از شایعات می‌گویند ممکن است یک گوشی میان‌رده اولین مدلی باشد که در آن دوربین دوتایی به کار گرفته شود؛ گوشی گلکسی C7 مدل ۲۰۱۷.

البته هنوز هیچکدام از این خبرها به شکل رسمی تایید نشده بنابراین مشخص نیست آیا واقعا سامسونگ قصد چنین اقدامی دارد و در این صورت چه زمانی را برای عرضه گوشی در نظر گرفته است. البته در کنار این ماجرا، اخباری هم در مورد دو گوشی دیگر سامسونگ به گوش می‌رسند. گوشی‌های گلکسی C10 و گلکسی J7 مدل سال ۲۰۱۷ که گفته می‌شود هر دو دوربین دوتایی دارند و اگر آن‌ها زودتر عرضه شوند در عمل آن‌ها اولین گوشی‌های سامسونگ خواهند بود که دوربین دوتایی دارند.

استفاده از دوربین‌های دوتایی این روزها در فضای ساخت گوشی‌های هوشمند بسیار همه‌گیر شده و شرکت‌های رقیب سامسونگ مثل اپل، ال‌جی، هوآوی و چندین و چند شرکت دیگر همه از این تکنولوژی بهره برده‌اند. باید دید سامسونگ برای پشت سر گذاشتن رقبایش در این زمینه چه نقشه‌ای در سر دارد.

‌‌

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه