احتمالا سامسونگ ۱۱ شهریور از ساعت هوشمند Gear S3 رونمایی می‌کند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد شایعات درباره ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3 درست از آب درآمده‌اند. شرکت کره‌ای سامسونگ شروع به فرستادن دعوت‌‌نامه برای رویدادی یک روز مانده به شروع نمایشگاه IFA برلین در روز ۱۱ شهریور کرده است.

گرچه نام این ساعت در دعوت‌نامه عنوان نشده است اما شکل طراحی دعوت‌نامه که به یک ساعت شبیه است حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و باعث می‌شود حدس بزنیم احتمالا با معرفی یک ساعت هوشمند طرف خواهیم بود.

پیش از این شنیده بودیم که ساعت هوشمند Gear S3 به شکل رسمی در اوایل ماه سپتامبر (اواسط شهریور) معرفی خواهد شد. ظاهرا ممکن است در همان رویداد مربوط به معرفی این ساعت هوشمند شاهد معرفی تبلت‌های گلکسی تب S3 هم باشیم که درباره آن هم همین چند وقت پیش شایعاتی شنیده‌ایم.

gsmarena_002

تا امروز مجموعه‌ای از اطلاعات درباره ساعت هوشمند Gear S3 در اختیارمان قرار گرفته است. می‌دانیم که این ساعت مانند مدل قبلی شکل مدورش را حفظ می‌کند. همچنین در خبرهای قبلی عنوان شده بود که این ساعت قابلیت‌های ویژه‌ای برای کسانی دارد که به دنبال ویژگی‌های خاص در حوزه ورزش و سلامت هستند. ویژگی‌های مثل گستره متنوعی از حسگرها مانند تراشه GPS، سرعت‌سنج، ارتفاع‌سنج و فشارسنج.

GPS این ساعت  به کاربر امکان می‌دهد در غیاب گوشی‌هوشمند موقعیت جغرافیایی خود را تشخیص دهد. از طرف دیگر این GPS نقش کلیدی‌ هم در کارکرد سرعت‌سنج دارد تا بتواند عملکردی مناسب داشته باشد. ظاهرا سامسونگ Gear S3 قادر خواهد بود مجموعه‌ای از اطلاعات ورزشی مثل سرعت لحظه‌ای و سرعت متوسط، مجموعه مسافت پیموده شده در هر فعالیت را برای کاربر فراهم کند. از این اطلاعات ذخیره‌ای ایجاد می‌شود که فرد در صورت لزوم بتواند رکوردها و سابقه خود در فعالیت‌های مختلف ورزشی را بررسی کند.

این نکته هم پیشتر مشخص شده که سامسونگ Gear S3 مثل مدل سال گذشته یک مدل کلاسیک هم دارد. طبق شایعات هر دو مدل این ساعت‌ها هم با سیستم عامل Tizen کار می‌کنند. باید تا ۱ سپتامبر (۱۱ شهریور) یعنی یک روز مانده به شروع نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶ (IFA 2016) صبر کنیم تا همه کنجکاوی‌هامان درباره این ساعت برطرف شوند.

منبع: GSMArena


مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Next is Now

    حالا که دیگه از اومدنش مطمئن شدم فعلا از خرید Gear S2 منصرف شدم تا این بیاد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه