احتمالا گوشی جدید نوکیا در دو مدل معرفی می‌شود

۱۱ آذر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نوکیا از جمله سازنده‌های قدیمی گوشی‌های هوشمند است که اخیرا تایید کرده در سال ۲۰۱۷ به این بازار باز می‌گردد و به همین دلیل انتظار داریم این شرکت در نمایشگاه MWC 2017 گوشی یا گوشی‌های جدیدی معرفی کند.

یکی از گوشی‌هایی که احتمالا این شرکت فنلاندی در اوایل سال آینده میلادی رونمایی کند نوکیا D1C (نام این گوشی نهایتا تغییر خواهد کرد و با همین نام معرفی نخواهد شد) خواهد بود. ابتدا در خبرها مطلع شدیم که نوکیا D1C صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی دارد، اما حال با خبر جدیدی درباره تلفن هوشمند نوکیا روبرو شدیم.

طبق آخرین خبرهایی که در اختیار داریم مشخص شده که ظاهرا علاوه بر مدل ۵.۵ اینچی نوکیا D1C، یک مدل ۵ اینچی هم از این گوشی معرفی خواهد شد. نمایشگر هر دو مدل رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ دارد اما مدلی که صفحه‌نمایش بزرگتر دارد احتمالا ۳ گیگابایت RAM خواهد داشت و به یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی مجهز است، مدل کوچکتر ۲ گیگابایت RAM خواهد داشت و از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد. تراشه اسنپ‌دراگون ۴۳۰ با پردازنده ۸ هسته‌ای، دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و اندروید ۷.۰ نوقا از جمله ویژگی‌های مشترک هر دو گوشی هستند.

‌‌

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. مشاغل

    عالیه چشم بسته میخرمش فقط نوکیا یه اندروید با مشخصات بالا بزنه . آنقدر خاطره خوب از کیفیت نوکیا و رابط کاربری عالیش دارم که فقط منتظرم نوکیابرگرده به بازار .

  2. قاسم

    یک گوشی رده بالا هم بزنه عالی میشه
    یچیزی در حد HTC 10 اگر بزنه من میخرمش
    مخصوصا اینکه اکسپرس موزیک هم باشه
    با یک دوربین پیورویو دیگه عالی میشه

  3. محسن

    واسه عید میخوام بخرمش.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه