احتمال دارد توییتر ۶ آبان ماه خبر فروش شرکت را اعلام کند

۱۷ مهر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اخیرا خبرهای مربوط به فروش توییتر بر سر زبان‌ها افتاده است. البته این اولین بار نیست که بحث فروش شبکه‌ اجتماعی توییتر پیش کشیده می‌شود اما به نظر می‌رسد که این بار واقعا ماجرا جدی‌تر از همیشه باشد.

طبق آنچه خبرگزاری رویترز اعلام کرده توییتر قرار است پنج‌شنبه ۶ آبان مذاکرات مربوط به فروش این شرکت را انجام دهد. این موضوع یعنی توییتر ممکن است روز ۶ آبان اعلام کند که چه کسی خریدار این شرکت خواهد بود و یا ممکن است اساسا هیچ خبری اعلام نکند که این اعلام نکردن هم یعنی مذاکرات با خریدار احتمالی به هیچ نتیجه‌ای نرسیده است. تا الان در اخبار خوانده‌ایم که شرکت‌های Salesforce ،Google و حتی Disney به خرید توییتر علاقه نشان داده‌اند.

اما ظاهرا در این ماجرا تغییراتی ایجاد شده است. طبق یکی از آخرین گزارش‌ها شرکت‌های گوگل و دیزنی از این پیشنهاد انصراف داده‌اند گرچه در ابتدا نسبت به خرید توییتر علاقه نشان داده بودند. تحلیل‌گران پیش از این از مزایای خرید توییتر برای گوگل گفته بودند و با توجه به مزایای ذکر شده این خرید را عملی محتمل برای گوگل عنوان کرده بودند. همچنین به دلیل روابط دوستانه میان مدیران عامل دیزنی و توییتر خرید توییتر توسط دیزنی هم معنادار به نظر می‌رسید. حال جالب است که با این خبر جدید تنها شرکت سیلزفورس به عنوان یک گزینه مطرح باقی مانده است. احتمالا تا پایان ماه میلادی جاری درباره سرنوشت توییتر اطلاعات بیشتری کسب می‌کنیم.

‌‌‌

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه