احتمال رونمایی از مدل جدید کنسول و دسته‌ی ایکس‌باکس وان

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند وقتی است که شایعات مربوط به کنسول‌های جدید بازی زیاد شده‌اند. قبل از هر چیز، از کنسول جدید نینتندو شنیدیم، سپس سونی و پلی‌استیشن ۴.۵ به خبرهای اصلی صنعت بازی تبدیل شدند و پس از آن هم از مایکروسافت و کنسول جدیدش شنیدیم. این طور که به نظر می‌رسد، مایکروسافت می‌خواهد کنسول جدیدی در نمایشگاه E3 امسال معرفی کند.

نمایش مایکروسافت در E3 فقط هم به کنسول جدیدی محدود نمی‌شود.

اخیرا شنیده بودیم که مایکروسافت می‌خواهد کنسول جدیدی عرضه کند، اما این کنسول، مدلی ارتقا یافته از ایکس‌باکس وان نیست؛ بلکه مایکروسافت قصد عرضه‌ی مدل باریک ایکس‌باکس وان را دارد. وب‌سایت Thurrot را با خبرها و شایعات مایکروسافتی‌اش می‌شناسیم؛ این وب‌سایت توانسته است از سوی یکی از منابع‌اش، وجود ایکس‌باکس وان جدیدی را تایید کند.

طبق شایعه‌ی منتشر شده، ایکس‌باکس وان جدید قرار است در کنفرانس مایکروسافت در رویداد E3 به نمایش گذاشته شود. نمایش مایکروسافت فقط هم به کنسول جدیدی محدود نمی‌شود. یک دسته‌ی جدید هم در کنار ایکس‌باکس وان رونمایی خواهد شد.

به نظر می‌رسد که دسته‌ی جدید ایکس‌باکس وان، مدلی ارتقا یافته باشد و ظاهرا تغییرات زیادی پیدا نکرده. این دسته ظاهری شبیه به دسته‌ی فعلی خواهد داشت و رنگ‌اش هم سفید است. سال گذشته هم شنیدیم که مایکروسافت می‌خواهد مدل جدیدی از دسته‌ی ایکس‌باکس وان را عرضه کند. در حالی که انتظارات زیادی از رونمایی آن دسته داشتیم، مایکروسافت فقط در بروزرسانی دسته‌ی ایکس‌باکس، یک جک ۳.۵ میلی‌متری روی آن قرار داده بود.

با تمام این اوصاف، ممکن است مایکروسافت فقط یکی دو قابلیت به کنسول یا دسته‌ی ایکس‌باکس وان اضافه کرده باشد.

تا انتشار خبرهای بیشتر درباره‌ی این موضوع صبر می‌کنیم.

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه