احتمال ساخت آیفون در هند

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اپل در هند

شرکت فاکس‌کان به عنوان طرف قرارداد اپل، قصد دارد خط تولید آیفون را در کشور هند راه بیندازد. این شرکت قرار است یک کارخانه‌ی ۱۰ میلیارد دلاری را برای تولید محصولات شرکت اپل بسازد. این کارخانه در فضایی با وسعت حدود ۵ کیلومتر مربع در شهر مهاراشترای هندوستان ساخته خواهد شد.

    ‌

چند منبع معتبر، از احتمال ساخت کارخانه‌ی تولید آیفون در هند خبر داده‌اند. گویا شرکت فاکس‌کان، از شرکای تجاری اصلی اپل، در حال مذاکره با دولت هند است تا بتواند این کارخانه را در شهر «مهاراشاترا» (Maharashatra) تاسیس کند. این منابع خبری تخمین زده‌اند که پس از امضای این قرارداد، فاکس‌کان در عرض ۱۸ ماه کارخانه را برای تولید آیفون آماده می‌کند.

آیفون فاکسکان

لازم به ذکر است که هند، سومین بازار فروش تلفن‌های هوشمند در دنیا را پس از چین و آمریکا در دست دارد. اما نکته‌ی مهم اینجاست که ۷۰ درصد گوشی‌های هوشمندی که پارسال در هند به فروش رسیدند، قیمتی کمتر از ۱۵۰ دلار داشتند. با این‌حال، اوضاع فروش محصولات اپل در هند بد نیست. به‌رغم کاهش فروش محصولات اپل در سه‌ماه‌ی اخیر، اپل توانسته فروش آیفون را در هند تا ۵۶ درصد افزایش دهد. البته درنظر داشته باشید که در میان آیفون‌های فروخته شده در این کشور، آیفون ۳۰۰ دلاری ۵s صدرنشین بود.

«تیم کوک» (Tim Cook)، مدیر عامل اپل، اخیرا گفته بود که با توجه به جمعیت زیاد زیر ۲۵ سال هند، این کشور پتانسیل عظیمی برای این شرکت دارد. این موضوع با در نظر گرفتن همه‌گیرشدن اینترنت نسل چهارم در این کشور، جدی‌تر هم می‌شود. شواهد از راه‌اندازی خط تولید آیفون در هند خبر می‌دهند؛ تا پیش از این، فاکس‌کان در کشور چین به تولید آیفون می‌پرداخت. باید دید این اتفاق چه تاثیری روی قیمت تمام‌شده‌ی آیفون می‌گذارد.

‌‌

منبع: Phone Arena

  ????? ?????? ???? ???? ??

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar مهران

    آیفون هندی!!!!!!!!!!!!
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    حتما یه چیزی تو مایه های بادام هندی؟؟؟؟؟

    1. Avatar جعفر

      نوکیای هندی مگه چه ایرادی داشت؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه