احتمال ساخت سریال از روی بازی‌های یوبی‌سافت

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«ایو گیوم» (Yves Guillemot)، مدیرعامل شرکت بزرگ یوبی‌سافت است؛ شرکتی که آن را با مجموعه‌های بزرگ Assassin’s Creed، Far Cry یا Splinter Cell می‌شناسیم. طبق گفته‌ی ایو گیوم، این شرکت می‌خواهد از روی بازی‌های‌اش مجموعه‌ی تلویزیونی بسازد و در همین راستا هم با بهترین شرکت سازنده‌ی مجموعه‌های سریالی وارد مذاکره شده است.

شرکت Netflix در حال حاضر بهترین مجموعه‌های سریالی را می‌سازد.

طبق اطلاعاتی که خبرگزاری رویترز منتشر کرده است، مدیرعامل یوبی‌سافت گفته که در حال حاضر مشغول صحبت با شرکت «نتفلیکس» (Netflix) هستند و می‌خواهند یک مجموعه‌ی سریالی بسازند. ایو گیوم به این موضوع اشاره کرده است که می‌خواهند با ساخت محتوای بیشتر با نام یوبی‌سافت، برند خودشان را حفظ کنند. شرکت Vivendi اخیرا بخش بزرگی از سهام یوبی‌سافت را خریده است و ساخت سریال از سوی یوبی‌سافت، در پاسخ به این حرکت Vivendi کلید خورده است.

نمی‌دانیم کدام مجموعه‌ی یوبی‌سافت قرار است به مجموعه‌ی تلویزیونی تبدیل شود. با این حال، دور از ذهن نیست که یوبی‌سافت قبل از هر چیز به بزرگ‌ترین مجموعه‌اش یعنی Assassin’s Creed نگاه کند. فیلم Assassin’s Creed تا یک ماه دیگر اکران می‌شود و یوبی‌سافت قبلا از روی این مجموعه تعدادی فیلم کوتاه هم ساخته است.

Assassin'sCreed-2

مجموعه‌ی Assassin’s Creed ظرفیت بالایی برای تبدیل شدن به سریال دارد.

یوبی‌سافت خودش استودیویی برای ساخت فیلم و سریال به اسم Ubisoft Motion Pictures دارد. این استودیو پیش از این مجموعه‌ی انیمیشنی Rabbids Invasion را برای شبکه‌ی Nickelodeon ساخته و تهیه‌کننده‌ی فیلم Assassin’s Creed است.

شرکت Netflix در حال حاضر بهترین مجموعه‌های سریالی را می‌سازد؛ طوری که مجموعه‌های House of Cards، Stranger Things، Narcos یا Daredevil از ساخته‌های این شرکت هستند.

تا انتشار خبرهای بیشتر از سریال یوبی‌سافت صبر می‌کنیم.

منبع: GameSpot

telegram_ad2_1

راهنمای تماشای سریال
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه