تریلر جدید فیلم Assassin’s Creed را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تا دو ماه دیگر فیلم «فرقه‌ی اساسین» (Assassin’s Creed) اکران می‌شود. دومین تجربه‌ی شرکت یوبی‌سافت در زمینه‌ی فیلم‌سازی که به نظر می‌رسد که یک سر و گردن از سایر فیلم‌هایی که از روی بازی ساخته شده‌اند، بهتر باشد. هر چه باشد کلی بازیگر مطرح در این فیلم بازی می‌کنند و کارگردانی آن را هم «جاستین کرتزل» (Justin Kurzel) برعهده دارد.

امروز تریلر جدیدی از این فیلم منتشر شده و قسمت‌های بیشتری از روند داستانی را نشان می‌دهد. «مایکل فاسبندر» (Michael Fassbender) که در نقش قهرمان این فیلم حضور دارد در تریلر جدید یاد می‌گیرید که یک اساسین باشد و مانند آن‌ها مبارزه کند. این تریلر روی مبارزه‌ها تمرکز ویژه‌ای دارد و صحنه‌هایی از دنیای مدرن و دنیای قدیمی را نشان می‌دهد.

همچنین سازندگان فیلم سعی کرده‌اند که از انیمیشن‌های کامپیوتری در ساخت فیلم بسیار کم استفاده کنند تا تمام اتفاقات حس طبیعی خودش را داشته باشد. ماجراهای زمان قدیم فیلم در اسپانیا رخ می‌دهد و همان طور که از قبل گفته شده هیچ کدام از اساسین‌های مطرح مجموعه‌ی فرقه‌ی اساسین در آن حضور ندارند.

فیلم فرقه‌ی اساسین قرار است در تاریخ ۱ دی ماه اکران می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر جدید فیلم Assassin’s Creed را مشاهده کنید:

منبع: Polygon

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. سام

    ” آیین آدمکش” که ترجمه بهتری هست که!؟؟؟

    1. عزت البیگ بنگ فولادوند

      نه نیست!

  2. ali

    من میخوام دانلود کنم چطوری

    1. سام

      باید واستی تا دیجیتال دانلود برای پیش فروشش اعلام بشه فکر کنم ۴ یا ۵ ماه دیگه (تازه تو دسامبر رو پرده میره) باید ۲۰ یا ۱۵ دلار باشه

    2. فرخ کاردان

      اگه منظورتون دانلود این تیزر هست که باید بگم گوشه سمت چپ و بالای ویدیو گزینه دانلود هست!

    3. عزت البیگ بنگ فولادوند

      کار سختی هست. بیخیالش شو.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه