ادوبی منسوخ‌شدن نسل تبلت‌ها را پیش‌بینی می‌کند

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت ادوبی (Adobe) عقیده دارد که به زودی کاربران برای وب‌گردی به جای تبلت، از فبلت‌ استفاده خواهند کرد.

شرکت ادوبی در پی بررسی‌هایی که اخیرا در این رابطه انجام داده، اعلام می‌کند که آمار کار با فبلت‌ها برای وب‌گردی رو به افزایش است. از آن‌جایی که فبلت‌ها دارای قابلیت‌های ممتاز یک گوشی هوشمند و تبلت هستند، این روند به ضرر تبلت‌ها خواهد بود

کلمه‌ی «فبلت» (Phablet) از ترکیب دو اسم Phone و Tablet ساخته شده و به گوشی‌های هوشمندی اطلاق می‌شود که نمایشگر خیلی بزرگی، در حد تبلت، دارند.

تا همین اواخر کاربران معمولا یا با گوشی‌های موبایل خود وارد اینترنت می‌شدند، یا از تبلت‌های‌شان برای وب‌گردی استفاده می‌کردند. البته که تبلت‌ها به خاطر نمایشگر بزرگ‌تری که نسبت به گوشی‌ها داشتند، گزینه‌ی مطلوب‌تری به حساب می‌آمدند. اما حالا گوشی‌هایی تولید می‌شوند که نمایشگرهای ۶ اینچی دارند و می‌توانند کاربرد رضایت‌بخشی در مطالعه‌ی صفحه‌های اینترنتی داشته باشند.

منطقی است که  کاربران به جای خرید یک گوشی هوشمند و یک تبلت، ترجیح می‌دهند یک فبلت تهیه کنند که هم نیاز گوشی و هم وب‌گردی آن‌ها را پاسخ می‌دهد.

با این‌که آمار فروش تبلت در تمام دنیا رو به کاهش است، اما هنوز نمی‌توان به طور قطع گفت که آیا فبلت‌ها جایگزین تبلت می‌شوند یا خیر؟ تبلت‌ها به غیر از وب‌گردی، برای کاربردهای دیگری مانند ترسیم، کتاب‌خوانی، انجام پروژه‌های اداری و غیره نیز استفاده می‌شوند.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه