از آیفون سال ۲۰۱۷ اپل چه می‌دانیم؟

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس یک گزارش شرکت فاکس‌کان که از شرکت‌های تولید‌کننده قطعات گوشی‌های اپل است در حال ساخت یک بدنه شیشه‌ای برای آیفون سال ۲۰۱۷ است. طبق چرخه معمول دوساله گوشی‌های اپل گوشی امسال شرکت باید ظاهری تازه و مجموعه‌ای از قابلیت‌های جدید داشته باشد اما طبق شایعاتی که تا امروز شنیده‌ایم احتمالا در آیفون امسال چندان تحولات بنیادینی وجود نداشته باشد. اما سال ۲۰۱۷ دهمین سالگرد ساخت گوشی‌های هوشمند شرکت اپل است و به همین دلیل خیلی‌ها معتقدند اپل امسال صرفا تغییراتی جزیی در گوشی خود پدید می‌آورد و تغییرات اساسی مثل همین بدنه تمام شیشه‌ای را برای آیفون سال ۲۰۱۷ نگه می‌دارد.

طبق نظرات یک متخصص آگاه از چرخه تامین شرکت اپل، فاکس‌کان از سال گذشته در حال کار و بررسی بدنه‌های شیشه‌ای بوده تا یک بدنه کاملا مناسب برای آیفون مورد نظر شرکت اپل پدید آورد. می‌دانیم که فاکس‌کان یکی از تولیدکنندگان قراردادی است که در تولید قطعه و سرهم کردن گوشی‌های آیفون نقش جدی دارد. این شرکت برای گوشی‌های آیفون ۶s پلاس و آیفون SE بدنه فلزی تولید کرده و برای گوشی آیفون ۷ پلاس هم بدنه فلزی تولید خواهند کرد.

بنابراین طبق آخرین اطلاعاتی که در اختیار داریم آیفون سال ۲۰۱۷ احتمالا یک بدنه شیشه‌ای، یک فریم فلزی و یک صفحه‌نمایش امولد دارد. گفته می‌شود احتمالا حسگر اثر انگشت درون صفحه‌نمایش قرار دارد، صفحه‌نمایشی که احتمالا کل صفحه را پوشش می‌دهد. به هر حال آیفون ۷ که به بازار بیاید تازه بازار شایعات آیفون بعدی داغ خواهد شد.

منبع: PhoneArena


مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه