از این‌به‌بعد می‌توانید در چت‌های تلگرام بازی کنید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

Tاپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام، با یک قابلیت جدید به‌روزرسانی شده که به کاربران اجازه می‌دهد در حین مکالمه بازی کنند. در معرفی این قابلیت همچنین به یک پلت‌فرم بازی اشاره شده که با بات‌های تلگرام کار می‌کند. به‌این‌ترتیب شما می‌توانید از بات‌ها برای بازی کردن استفاده کنید و گرافیک و صدا هم به‌خوبی همراهی‌تان می‌کنند.

احتمالا در ماه‌های آینده هزاران بازی دیگر هم برای بازی هنگام چت کردن از راه می‌رسند.

در حال حاضر ۳۰ بازی مناسب وجود دارد که که کاربران تلگرام می‌توانند هنگام چت با آن‌ها بازی کنند اما انتظار داریم در ماه‌های آینده هزاران بازی دیگر هم از راه برسند. برای این‌که بازی را شروع کنید، باید مستقیما با بات مربوط به آن وارد تعامل شوید یا این‌که از حالت inline استفاده کنید و با تایپ کردن عبارت @gamee در یک گروه گزینه‌های بازی را ببینید و از میان آن‌ها انتخاب کرده تا با دوستان‌تان بازی کنید.

مسلما هر بازی را می‌توانید تنهایی هم انجام دهید اما اگر دوستان حرفه‌ای دارید خیلی بیش‌‌‌تر خوش می‌گذرد اگر با هم رقابت کنید یا نتایج بازی را در تلگرام با آن‌ها به اشتراک بگذارید. تلگرام اعلام کرده پلت‌فرم جدید بازی رکوردهای بازی شما را در هر چت ثبت می‌کند و شما می‌توانید رکوردهای‌تان را با دوستان‌تان مقایسه کنید. حتی این امکان وجود دارد که تنظیماتی را فعال کنید که برای مراحل بازی اعلان‌های مختلف دریافت کنید.

کسانی که به بازی‌های پیچیده‌تر و با گرافیک بهتر در تلگرام علاقه‌مندند، باید کمی بیش‌تر صبر کنند. این بازی‌ها برای آیفون ۴ و مدل‌های جدیدتر و همچنین گوشی‌های دارای اندروید نسخه‌ی ۴.۴ و جدیدتر طراحی شده‌اند. به‌جز این روی دستگاه شما باید اپلیکیشن تلگرام نسخه‌ی ۳.۱۳ یا جدیدتر نصب شده باشد تا بتوانید از بازی‌های تلگرام استفاده کنید.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محمد سیفی

    این برای نسخه کامپیوترم هست آیا؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه