از عکس‌های گوشی خود محافظت کنید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

حتما برای شما پیش‌آمده که یک عکس را از گوشی خود به دوست‌تان نشان دهید، اما او سعی کند عکس‌های دیگر را هم ببیند.

یکی از مشکلاتی که همه با آن سروکار داریم این است که بسیاری از دوستانمان سعی دارند تمام عکس‌هایی که با گوشی‌مان گرفته‌ایم را مشاهده کنند. به‌تازگی برنامه‌ای برای جلوگیری از این کار به وجود آمده است.

 

قطعا دوست ندارید که عکس‌های مختلف شما توسط افراد گوناگون یا حتی دوستان‌تان دیده شوند. به‌تازگی برنامه‌ای برای جلوگیری از این کار منتشر شده است. اگر این برنامه را روی گوشی خود داشته باشید و دوست‌تان سعی کند عکس‌های مختلف شما را مشاهده کند، این نرم‌افزار از او عکس می‌گیرد. این برنامه که Ninja Snap نام دارد عکس فرد مورد نظر را می‌گیرد و روی عکس او تصویری از صورت Kanye West که یک خواننده است را قرار می‌دهد. کار کردن با این برنامه بسیار راحت است. این برنامه را اجرا کنید و عکس‌هایی که می‌خواهید به دوست‌تان نشان دهید را از طریق آن به نمایش در بیاورید. دوست شما می‌تواند این تصاویر را مشاهده کند، اما اگر سعی کند به قسمت‌های دیگر وارد شود، این برنامه مانع این کار می‌شود و از او عکس می‌گیرد.

ninjasnap

این برنامه هم اکنون برای گوشی‌های اندرویدی عرضه شده است. باید به این موضوع هم اشاره کنیم که این برنامه در حالت کلی مانع از ورود افراد مختلف به قسمت دوربین و گالری می‌شود. حتی از طریق Lock Screen هم نمی‌توان به دوربین و گالری دسترسی پیدا کرد.

ninjasnap1

منبع: Tech Crunch

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar باقری

    بسیار جالب بود .
    خواهشمند ام از این دسته مقالات ِ معرفی نرم افزار موبایل بیشتر منتشر کنید .
    خدا قوت

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه