فقط ۱۳.۳ درصد کاربران اندروید از نسخه مارشمالو استفاده می‌کنند

۲۴ تیر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ماه میلادی گذشته سهم بازار اندروید مارشمالو در میان کاربران سیستم‌ عامل اندروید برای اولین بار به ۱۰ درصد رسید.

حال یک گزارش جدید درباره استفاده کاربران از نسخه‌های متفاوت اندروید نشان می‌دهد که استفاده از اندروید مارشمالو بیشتر شده و در حال حاضر میزان همه‌گیری این نسخه به ۱۳.۳ درصد کاربران اندرویدی رسیده است. به این شکل ظرف یک ماه میزان استفاده ۳.۲ درصد افزایش یافته است.

Capture

البته باید بدانید این رقم به هیچ وجه حتی نزدیک به میزان استفاده از اندرویدهایی چون کیت‌کت یا لالی‌پاپ نیست. در مجموع لالی‌پاپ نزدیک ۳۵ درصد و کیت‌کت نزدیک ۳۰ درصد از کاربران را به خود جذب کرده‌اند. دو اندرویدی که هر دو امروزه قدیمی محسوب می‌شوند اما نه آنقدر قدیمی که به کل کنار گذاشته شوند.

البته هنوز دستگاه‌های قدیمی‌تری هم هستند که از اندرویدهایی مثل جلی‌بین، آیس‌کریم و امثال آن‌ها استفاده می‌کنند. استفاده از این نسخه‌های قدیمی در سال ۲۰۱۶ باید کمی آزاردهنده باشد ولی بعضی از کاربران حاضر نیستند آن‌ها را رها کنند.

خوشبختانه اندروید نسخه فرویو دیگر حسابی کم‌یاب شده و به ندرت استفاده می‌شود اما نسخه جینجربرد هنوز ۱.۹ درصد از بازار دستگاه‌های اندرویدی را به خود اختصاص داده. نسخه آیس‌کریم ساندویچ ۱.۷ درصد و جلی بین حدود ۱۷.۸ درصد کاربر دارد و به نظر نمی‌رسد نسخه‌ای مثل جلی‌بین به این زودی‌ها خیال از بین رفتن داشته باشد. اندرویدی که همین حالا از مارشمالو هم کاربران بیشتری دارد.

منبع: GSMArena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar پریسا

    چی کار کنیم که آپدیت بشه؟ اندرویید من لالی پاپه.

    1. Avatar علی

      گوشیت چه مدلیه؟

      1. Avatar پریسا

        htc one dual sim

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه