مرد همه‌کاره و عجیب هالیوود مامور مخصوص پوتین شد

۱۱ شهریور ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
استیون سیگال

ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه برای حل بحران‌های جاری میان آمریکا و روسیه یک مامور و دیپلمات مخصوص در نظر گرفته که یکی از بازیگران شناخته شده عالم سینما است. مردی که نشان داده هر کاری از دستش برمی‌آید و در هر زمینه و حوزه‌ای که فکرش را بکنید دستی برآتش دارد؛‌ استیون سیگال.

سیگال که متولد آمریکا است از اواخر دهه هشتاد میلادی وارد سینما شد و در اوایل دهه نود با حضور پررنگ در چندین فیلم سینمایی به شهرت رسید. او از سال ۲۰۱۶ شهروندی افتخاری روسیه را دریافت کرد و حال قرار است در یک جایگاه ویژه سیاسی ایفای نقش کند.

براساس آنچه وزارت امورخارجه روسیه اعلام کرده نماینده ویژه وظایف خود را بدون هیچ‌نوع پاداش مادی و به نیت تقویت ارتباط مستقیم، درک متقابل و اعتماد میان روسیه و مردم آمریکا انجام می‌دهد.

پیش از این در سال ۲۰۱۳ دیمیتری راگوزین معاون نخست وزیر وقت روسیه، پیشنهاد داده بود سیگال می‌تواند از قدرت و ارتباطات خود در آمریکا استفاده کند و واسطه معاملات خرد تسلیحاتی میان آمریکا و روسیه باشد.

اما شاید برای‌تان این سوال پیش بیاید که سیگال چطور از این نقطه سر درآورده و چه شده که کارش به دنیای سیاست کشیده آن هم به عنوان نماینده ویژه روسیه جهت بهبود روابط با آمریکا؟ به نظر می‌رسد پاسخ این پرسش در زندگی حرفه‌ای عجیب و غریب سیگال نهفته است. مردی که هر کاری از دستش بر می‌آید و در هر حوزه‌ای که فکرش را بکنید وارد شده است.

با دانستن همه این نکات و درک سبک زندگی حیرت‌انگیز استیون سیگال حالا احتمالا نباید برای‌تان چندان هم عجیب باشد که او در دنیای سیاست هم نقش ایفا کند و به عنوان نماینده ویژه پوتین جهت بهبود روابط بین آمریکا و روسیه برگزیده شود

برای توضیح بیشتر این موضوع، یک سال فرضی مثلا سال ۲۰۰۵ را در نظر بگیرید. در این سال شاهد عرضه فیلم Into the Sun با بازیگری سیگال بودیم. او در همین سال یک آلبوم موسیقی هم منتشر کرد. در خود حوزه موسیقی سیگال به عنوان خواننده، گیتاریست و پرکاشنیست شناخته می‌شود. برگردیم به سال ۲۰۰۵، در همان سال بود که سیگال یک نوشیدنی انرژی‌زای ویژه به نام Lightning Bolt را به بازار معرفی کرد. او اعلام کرد در طول سفرهایش به کشورهای آسیایی مواد اولیه این نوشیدنی را فراهم کرده است.

گفتن ندارد که سیگال سال‌ها است به عنوان یک رزمی‌کار معروف هم شناخته می‌شود و هر کس اطلاعات اندکی هم درباره او داشته باشد به این وجه زندگی‌اش آشنا است. در همین یک سال گذشته مجموعه گسترده‌ای از فعالیت‌ها اخبار و حاشیه‌های زیادی برای این بازیگرهالیوودی ایجاد کرده‌اند. نوشتن یک رمان، تبلیغ یک سازمان فعال در حوزه ارزهای دیجیتال، دریافت یک پیشنهاد مبارزه از طرف یک بوکسور قدیمی، اعلام ممنوعیت ورود او به اوکراین برای ۵ سال به دلیل نگرانی‌های امنیتی،‌ شناخته شدن به عنوان یک راهب بودایی از طرف یکی از فرقه‌های بسیار قدیمی بودایی. در عین حال صرفا در دو سال گذشته او در نقش بازیگر و تهیه‌کننده ۸ فیلم سینمایی هم ظاهر شده است. خلاصه اینکه هر سال از زندگی سیگال تفریبا به اندازه چند دهه زندگی یک فرد عادی ماجرا و حاشیه دارد.

با دانستن همه این نکات و درک سبک زندگی حیرت‌انگیز استیون سیگال حالا احتمالا نباید برای‌تان چندان هم عجیب باشد که او در دنیای سیاست هم نقش ایفا کند و به عنوان نماینده ویژه پوتین جهت بهبود روابط بین آمریکا و روسیه برگزیده شود. به هر حال از استیون سیگال هر کاری که فکرش را بکنید بر می‌آید.

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه