استیکرهای Allo پیام‌رسان جدید گوگل را ببینید

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

احتمالا خبر دارید که گوگل اپلیکیشن پیام‌رسانی به نام الو (Allo) ساخته که در ماه می و در طول کنفرانس گوگل I/O معرفی شد. یکی از ویژگی‌های کلیدی این اپ استفاده از دستیار گوگل در آن است که باعث می‌شود کارکردی بیش از یک اپ پیام‌رسان معمولی داشته باشد. البته برای کسانی که توقع بیشتری به جز چت کردن هم نداشته باشند این اپ راضی کننده‌ است چون آنطور که گفته شده تسهیلات خوبی برای گفتگو در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در واقع گوگل ویژگی‌های رایج یک اپ پیام‌رسان که این روزها توقعش را داریم فراهم کرده است. برای نمونه چندین مجموعه استیکر برای این اپ تدارک دیده شده است که تصاویری هم از آن‌ها منتشر شده. ظاهرا گوگل این اپ را با سه مجموعه استیکر اولیه عرضه می‌کند اما کاربران می‌توانند در صورت تمایل بسته‌های استیکر بیشتری هم برای خود نصب کنند.

1024_2000

شکل استفاده از استیکرها از یک نظر شبیه به پیام‌رسان لاین است و آن هم اینکه کاربر می‌تواند براساس میزان استفاده از استیکر آن‌ها را منظم کند. استیکرهایی که بیشتر استفاده می‌کند را نزدیک‌تر و استیکرهایی که کمتر استفاده می‌کند را جای دورتری قرار دهد. براساس تصاویر منتشر شده این استیکرها حسابی با آنچه در اپ هنگ آوت پیام‌رسان قبلی گوگل به کار رفته‌اند تفاوت دارند.

هنوز خبری درباره زمان عرضه اپ الو منتشر نشده است اما به نظر می‌رسد این اپ به همین زودی‌ها در دسترس عموم قرار گیرد.

منبع: Ubergizmo


مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه