از امروز می‌توانید به استوری‌های اینستاگرام موسیقی اضافه کنید

۱۰ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
استوری اینستاگرام

از امروز کاربران می‌توانند به استوری اینستاگرام آهنگ اضافه کنند. اینستاگرام هر چندوقت یک‌بار به قابلیت جدیدی مجهز می‌شود تا بیشتر از هر وقتی نظر کاربران را به سوی خود جلب کند؛ از اضافه شدن سرویس IGTV گرفته تا آمدن تماس تصویری به دایرکت اینستا. حالا اینستاگرام قابلیت جدیدی را به نسخه iOS  و اندروید اپلیکیشن خود افزوده است؛ قابلیتی که به عنوان استیکر موسیقی اینستاگرام شناخته می‌شود.

همین چند وقت پیش بود که از احتمال اضافه شدن موسیقی به استوری‌های اینستاگرام خبر دادیم؛ از این که ممکن است به زودی شاهد افزوده شدن قابلیت جستجو و گذاشتن موسیقی تحت عنوان استیکر موسیقی در استوری‌ها باشیم. حالا با توجه به گزارش منتشر شده، این قابلیت هم‌اکنون در نسخه جدید اینستاگرام در اختیار کاربران قرار گرفته است. البته توجه داشته باشید که این امکان جدید هنوز برای تمام کاربران مهیا نشده و قرار است به به زودی دردسترس تمام کاربران قرار گیرد.

استیکر موسیقی اینستاگرام

در بخش موسیقی می‌توانید عنوان موسیقی موردنظر را جستجو کنید. البته هنوز فهرست آهنگ‌ها زیاد نیست و هر روز بیشتر می‌شود.

برای دسترسی به این ویژگی باید اپلیکیشن خود را به‌روزرسانی کنید. در بخش استوری، بین دو گزینه تایپ و لایو یک گزینه جدیدی تحت عنوان موسیقی (Music) اضافه می‌شود. با کشیدن و انداختن استیکر موسیقی می‌توانید آهنگ پس‌زمینه‌ دلخواهتان را انتخاب کنید. کاربران می‌توانند تایم‌لاین موسیقی را جابجا کنند تا بتوانند قسمت به خصوصی از آهنگ مورد علاقه خود را در استوری بگذارند.

اینستا تا الان هزاران موسیقی از جمله آهنگ‌های مشهوری از خوانندگانی نظیر بورونو مارس و مارون ۵ را اضافه کرده است. اینستا قول داده تا آهنگ‌های جدیدی هر روز به بخش موسیقی استوری اضافه کند.

آهنگ گذاشتن تو اینستاگرام

کاربران می‌توانند زمان موردنظر از موسیقی دلخواهشان را در استیکر برای استوری انتخاب کنند.

با این حساب باید شاهد موج جدیدی در شبکه‌های مجازی باشیم؛ بدین شکل که کاربران برای مدتی هم که شده از این قابلیت نهایت استفاده را می‌برند و هر روز و شبمان پر از استوری‌های رنگارنگ فالویینگ‌هایمان شود؛ استوری‌هایی که معمولا شب‌ها پشت فرمان ماشین گرفته می‌شود و قرار است به استیکرهای موسیقی مزین شوند. آیا شما هم از آن دسته از کاربرانی هستید که از استوری اینستا استفاده زیادی دارید؟

منبع: TheVerge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه