اسم نهایی جان ویک ۳ مشخص شد

۱۶ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
جان ویک 3

قسمت سوم و پایانی فیلم «جان ویک» (John Wick) برای اکران در اردیبهشت سال آینده برنامه ریزی شده است و تا به امروز هم به غیر از این تاریخ عرضه و یک تیزر کوتاه، اطلاعات دیگری از فیلم در اختیار نداشتیم؛ طوری که حتی نمی‌دانستیم جان ویک ۳ قرار است یک اسم داشته باشد.

«کیانو ریوز» (Keanu Reeves)، بازیگر نقش جان ویک، اسم فیلم سوم این مجموعه را رسما اعلام کرده است. قسمت سوم جان ویک قرار است با اسم John Wick 3: Parabellum عرضه شود. در پاسخ به این که Parabellum دقیقا چه معنایی دارد، کیانو ریوز به خبرگزاری Coming Soon گفته است: «یعنی برای جنگ آماده شو».

فیلم John Wick 3: Parabellum قرار است در روز ۱۶ می سال ۲۰۱۹ یعنی در روز ۲۶ اردیبهشت سال آینده اکران شود.

البته اگر خودمان کمی جست و جو می‌کردیم، نیازی به ترجمه‌ی بازیگر نقش اصلی این مجموعه فیلم‌ها نبود. کلمه‌ی Parabellum از یک عبارت لاتین برداشته شده است. عبارت کامل Sis vis pacem, para bellum است و در کتاب سوم «وجتیوس»، نویسنده‌ی معروف رومی مربوط به قرن چهارم میلادی، آمده. این عبارت به این صورت ترجمه می‌شود: «اگر صلح می‌خواهی، برای جنگ آماده شو.»

مجموعه فیلم‌های جان ویک را به خاطر قصه‌ی آن‌ها نمی‌بینیم، البته اگر قصه‌ای وسط آن همه صحنه‌ی اکشن پیدا شود، ولی بد نیست به پایان جان ویک ۲ اشاره‌ای کنیم. پایان فیلم John Wick: Chapter 2 نقش اصلی این مجموعه فیلم‌ها را در مقابل قاتل‌های تمام دنیا قرار داد؛ طوری که در تمام دنیا ۱۴ میلیون دلار جایزه برای قتل جان ویک قرار داده شد. با در نظر گرفتن این موضوع، می‌توانیم جنگ بزرگی که جان ویک در پیش دارد را کم و بیش تصور کنیم.

Halle Berry در جان ویک ۳

با این حال ظاهرا جان ویک در این جنگ تنها نیست. شخصیت جدیدی به اسم «سوفیا» (Sofia)، با بازی «هلی بری» (Halle Berry) در جان ویک ۳ معرفی خواهد شد و به نظر می‌رسد این شخصیت، به جان ویک کمک خواهد کرد. کیانو ریوز در این باره می‌گوید: «جان ویک برای جان خودش می‌جنگد و از طرفی فکر می‌کند که شخصیت هالی بری، اطلاعاتی برای او دارد. این دو شخصیت همدیگر را می‌شناسند و نهایتا هم با High Table به‌طور مستقیم وارد جنگ می‌شوند.»

البته بازیگر نقش جان ویک اطلاعات دیگری از فیلم ارایه نمی‌دهد، هر چه باشد نزدیک به یک سال تا عرضه‌ی فیلم باقی مانده و حتی یک تریلر هم از آن ندیده‌ایم.

به اندازه‌ی کافی برای صحبت از جان ویک ۳ و نمایش تریلرهای آن زمان داریم.

فیلم John Wick 3: Parabellum قرار است در روز ۱۶ می سال ۲۰۱۹ اکران شود.

منبع: GameSpot

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ali deh namakyi

    بی صبرانه منتظر اومدن این فیلمم بسیار عالی هست البته به پای قسمت یکش نمیرسه ولی باز هم عالی با تشکر از سایت خوبتون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه