تاریخ اکران جان ویک ۳ مشخص شد

۲۶ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

استودیوی فیلم‌سازی «لاین‌گیت» (Liongate) تاریخ اکران قسمت سوم فیلم «جان ویک» (John Wick) را مشخص کرده است. طبق خبر منتشر شده از سوی این استودیو، فیلم John Wick: Chapter 3 در روز ۱۷ می سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

فیلم John Wick: Chapter 3 در روز ۱۷ می سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

مجموعه‌ی جان ویک از نظر تجاری موفقیت‌های خوبی برای شرکت لاین‌گیت داشته و توانسته است ۲۶۰ میلیون دلار در دنیا بفروشد. این استودیو چند ماه پیش گفته بود که می‌خواهند قسمت سوم جان ویک را هم بسازند. دو قسمت اول جان ویک توسط «چد استالسکی» (Chad Stahelsk9) کارگردانی شده و فیلم‌نامه‌ی آن‌ها را هم «درک کالستد» (Derek Kolstad) نوشته است. در این مجموعه فیلم‌ها، «کیانو ریوز» (Keanu Reeves) نقش یک آدم‌کش بازنشسته را بازی می‌کند که در راستای انتقام، مجبور می‌شود دوباره به کار خود بازگردد.

هر دو قسمت جان ویک صحنه‌های اکشن بسیار خوبی را در خود جای داده‌اند؛ صحنه‌هایی که به صورت واقعی ساخته شده‌اند و در این فیلم‌ها، شاهد جلوه‌های ویژه‌ی کامپیوتری زیادی نیستیم. قسمت دوم جان ویک هم‌چنین پس از سال‌ها کیانو ریوز و لارنس فیش‌برن را در کنار هم قرار داد؛ دو بازیگر که هر دو به خاطر بازی در مجموعه‌ی «ماتریکس» شهرت زیادی پیدا کردند.

«چد استالسکی» و «دیوید لیش» که کارگردانی قسمت اول جان ویک را برعهده داشتند، بدلکاران کیانو ریوز در سه‌گانه‌ی ماتریکس بودند.

دیوید لیش پس از ساخت جان ویک، فیلم Atomic Blonde را ساخت که از نظر روند، بی‌شباهت به جان ویک نبود. لیش با Atomic Blonde موفقیت‌های زیادی کسب کرد و فیلم توانست بازخوردهای خوبی از منتقدان بگیرد.

اگر فیلم دوم را دیده باشید، بدون شک می‌دانید که قسمت سوم جان ویک، دنباله‌ی مستقیمی برای قصه‌ی فیلم دوم خواهد بود.

منبع: Variety

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. agahi90.ir

    برعکس بعضی از فیلم ها که شماره ی ۲ بدتر از شماره ۱ ساخته میشه جان ویک ۲ بسیار قوی تر از جان ویک ۱ ساخته شده البته جان ویک ۱ هم خوب بود ولی شماره های بعدی قوی تر ظاهر شده..

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه