اسنشال فون ۲۰۰ دلار ارزان شد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت Essential  قیمت گوشی هوشمند خود که با نام اسنشال فون معرفی شده بود را کاهش داد. اسنشال فون که ابتدا با قیمت ۶۹۹ دلار راهی بازار شد حال کاهش قیمت ۲۰۰ دلاری داشته و با قیمت ۴۹۹ دلار فروخته می‌شود. کاهش قیمت ۲۰۰ دلاری در زمانی کمتر از ۲ ماه یک پیام واضح دارد؛ این که گوشی هوشمند این شرکت فروش خوبی نداشته و حال با معرفی گوگل پیکسل ۲ و پیکسل ۲ XL کار برای اسنشال فون سخت‌تر هم شده است. احتمالا همین موضوع باعث شده تولیدکننده تصمیم بگیرد با کاهش قیمت راهی برای رقابت و فروش بیشتر پیدا کند.

باید به این موضوع هم اشاره کنیم که کاهش قیمت گوشی‌های اندرویدی به مرور زمان موضوع چندان عجیبی نیست اما این نوع کاهش قیمت، کاهشی شدید در زمانی کوتاه به حساب می‌آید و چندان متعارف نیست.

البته شرکت سازنده حاضر نیست زیر بار این موضوع برود. شرکت Essential  ادعا می‌کند این کاهش قیمت برای جلب‌توجه مخاطبان بوده تا طیف وسیع‌تری از مردم اولین گوشی شرکت را بخرند و با این برند آشنا شوند.

باید به این موضوع هم اشاره کنیم که کاهش قیمت گوشی‌های اندرویدی به مرور زمان موضوع چندان عجیبی نیست اما این نوع کاهش قیمت، کاهشی شدید در زمانی کوتاه به حساب می‌آید و چندان متعارف نیست. یک موضوع مهم دیگر احساس مشتریانی است که برای گوشی ۶۹۹ دلار پول پرداخته‌اند و حال بعد از دو ماه با تخفیف ۲۰۰ دلاری مواجه شده‌اند. برای بهبود وضعیت اعصاب این دسته از مشتریان هم چاره‌ای اندیشیده شده و قرار است این گروه بتوانند به میزان ۲۰۰ دلار لوازم جانبی خریداری کنند؛ البته تنها محصولی که در حال حاضر می‌توانند برای خرید آن اقدام کنند یک دوربین ۳۶۰ درجه است.

منبع: The Verge


برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar سالار آناهید

    چرا نمیاره دیجیکالا این جواهرو ؟ 🙁

  2. Avatar Nima

    آیا دیجی کالا این گوشی را می آورد؟

    1. Avatar ابراهیم

      شاید این جمعه شاید جمعه ای دیگر…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه