مراحل ساخت بازی اسپایدرمن به پایان رسید

۲۲ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بازی مرد عنکبوتی PS4

مراحل ساخت بازی مرد عنکبوتی یا همان اسپایدرمن (Spider-Man) به پایان رسیده است. استودیوی بازی‌سازی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) این خبر را دیروز در حساب کاربری رسمی خود در توییتر اعلام کرد.

اینسامنیاک گیمر در پیام خود خبر از «گلد» شدن بازی داده است. زمانی که یک بازی به اصطلاح گلد می‌شود، یعنی دیسک نهایی آن تولید و برای شرکت‌های توزیع ارسال شده است تا بازی برای روز عرضه آماده شود. اینسامنیاک هم‌چنین از پلی‌استیشن و مارول برای پشتیبانی در ساخت این بازی اسپایدرمن تشکر کرده است؛ یک بازی با قصه‌ای کاملا جدید که همه چیز آن توسط اینسامنیاک ساخته شده است.

Spider-Man PS4 گلد شد

نکته‌ی جالب دیگر، بازسازی یکی از تصاویر معروف و قدیمی کمیک‌های اسپایدرمن است؛ تصویری که در اینترنت به یک جوک تبدیل شده بود. بر و بچه‌های اینسامنیاک تصویر زیر را در کنار اعلام خبر گلد شدن بازی اسپایدرمن منتشر کرده‌اند.

اسپایدرمن PS4

بازی اسپایدرمن، اولین نتیجه‌ی برنامه‌های جدید شرکت مارول برای ساخت بازی خواهد بود. مارول که برنامه دارد مثل دنیای سینمایی و بزرگ خود، بازی‌های متعددی هم بسازد، برای اینکه از کیفیت اولین بازی‌شان مطمئن شود، سراغ سونی می‌رود و از آن‌ها می‌خواهد تا یک بازی اسپایدرمن برای‌شان بسازد. سونی هم از استودیوهای همکار خود می‌خواهد تا ایده‌های‌شان را برای یک بازی ارایه دهند و نهایتا اینسامنیاک گیمز به عنوان استودیوی سازنده‌ی بازی انتخاب می‌شود.

بازی اسپایدرمن قرار است در روز هفتم سپتامبر به صورت انحصاری روی پلی‌استیشن۴ منتشر شود. هفته‌ی گذشته تریلر داستانی این بازی به مناسبت نمایشگاه کامیک کان منتشر شده بود و پیشنهاد می‌کنیم آن را ببینید. اگر می‌خواهد درباره‌ی بازی، دنیا و روند آن بیشتر بدانید، پیشنهاد می‌کنیم پیش نمایش بازی اسپایدرمن را بخوانید.

منبع: توییتر

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه