اطلاعاتی از مدل معرفی نشده سری P9 لو رفت

۱۹ فروردین ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دیروز شرکت هوآوی بلاخره بعد از هفته‌ها شایعات، از گوشی‌های هوشمند سری P9 خود پرده‌برداری کرد. در این مراسم گوشی‌های P9 و P9 Plus معرفی شدند و ظاهرا طبق برخی اخبار قرار است در آینده از گوشی دیگری مربوط به سری P9 به نام P9 Lite هم پرده‌برداری شود.

 این گوشی که هنوز رسما معرفی نشده در اختیار یک وبسایت روسی حوزه تکنولوژی قرار گرفته و کارشناسان این وبسایت مشخصات آن را منتشر کرده‌اند.

بر اساس این اطلاعات، P9 Lite مثل P9 معمولی صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p دارد. یکی از نقاط قابل توجه در مدل Lite این است که این گوشی فاقد دوربین لایکای دوتایی است که در گوشی P9 وجود دارد و به جای آن یک دوربین معمولی ۱۳ مگاپیکسلی روی این گوشی نصب شده است. دوربین جلوی این گوشی هم دوربینی ۸ مگاپیکسلی است.



lite2

متاسفانه هنوز اطلاعات دقیق و تایید‌ شده‌ای درباره تراشه به کار رفته در این مدل منتشر نشده اما می‌دانیم گوشی در دو مدل با RAM‌ های ۲ و ۳ گیگابایتی معرفی خواهد شد. حافظه داخلی گوشی ۱۶ گیگابایتی است و البته تا ۱۲۸ گیگابایت هم قابل ارتقا است. همچنین این گوشی مجهز به باتری ۳ هزار میلی‌آمپرساعتی (درست شبیه مدل معمولی P9) و حسگر اثر انگشت است.

‌‌

منبع: GSMArena

 کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. marshal

    یه لحظه فکر کردم که زد۳ سونی هستش…….. /:

    1. آرمین

      هواوی هستش دیگه… هر فکری میشه کرد… ال‌جی، HTC ، گلکسی، آیفون…

    2. امین

      ظاهرش به هر گوشی میخوره چون کپی برابر با اصل برادران چینیه…. حتی نامگذاری هم خجالت نمیکشن که بهشون بگن از یک شرکت دیگه کپی کردن.. p9 و p9 plus. این نامگذاری خیلی آشناست.. . در کل این چندتا برند چینی اسم آندروید را خراب کردند… یک چیز نیست که بشه گفت نشستن فکر کردن و طراحی کردن…

      1. KAVEH

        در کل اگه همچین شرکتایی نبودن قیمت گوشیایه اندرید بعد ی مدت پاینتر نمیومد ، وقتی اینا میان مثل اونا میسازن یا بهتر از اونا بعدا مجبورن قیمتو بیارن پاینتر تا فروش داشته باشن

  2. میثم

    سلام.
    هوآوی تا اینجا خوب پیشرفته و رقبای زیادی رو کنار زده و امیدوارم موفق باشه ولی یه سوأل؛خبری از اندروید مارشمالو برای سری P8 نشد؟؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه