اطلاعات جدید از بازسازی آنچارتد برای پلی‌استیشن۴

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«آنچارتد: مجموعه‌ی نیتن دریک» سه‌گانه‌ی بزرگ آنچارتد را در خود جای داده است. این مجموعه توسط استودیوی بازی‌سازی BluePoint Games برای کنسول پلی‌استیشن۴ ساخته می‌شود. طوری که تغییرات جدیدی، اعم از پیشرفت‌های گرافیکی و بهبودهایی در روند بازی، سه‌گانه‌ی آنچارتد را روی پلی‌استیشن۴ بهتر از گذشته کرده‌اند.

بازسازی سه‌گانه‌ی آنچارتد برای پلی‌استیشن۴ سه درجه‌ی سختی جدید دارد و حالت عکاسی بازسازی آخرین ما هم به آن اضافه شده است.

«مجموعه‌ی نیتن دریک» هم‌چنین قابلیت «حالت عکاسی» که به بازسازی بازی «آخرین ما» اضافه شده را در خود دارد. با استفاده از این ابزار، می‌توان بازی را در هر حالتی نگه داشت، دوربین را به‌صورت دل‌خواه حرکت داد و از صحنه‌های مختلف عکس گرفت. در حالت عکاسی هم‌چنین می‌توان افکت‌ها و نورپردازی‌های مختلفی را به تصاویر اضافه کرد.

نورپردازی بازی، توانایی رندر و کیفیت بافت‌ها در «مجموعه‌ی نیتن دریک» نسبت به نسخه‌ی اصلی پیشرفت کرده است. این پیشرفت‌ها در کنار حالت عکاسی، به بازی‌کننده‌ها این اجازه را می‌دهند تا از قابلیت اشتراک کنسول پلی‌استیشن۴ به خوبی استفاده کنند.

بازی‌ها قرار است Trophyهای جدیدی در مقایسه با نسخه‌های اصلی داشته باشند. هم‌چنین سه حالت Explorer، Speed Run و Brutal Mode هم به هر سه بازی اضافه شده است. این سه حالت، هم برای بازی‌کننده‌های قدیمی این مجموعه، و هم برای کسانی که برای اولین بار می‌خواهند این سه‌گانه را امتحان کنند جالب خواهد بود.

– Explorer: حالت جدیدی برای بازی‌کننده‌های مبتدی که درجه‌ی سختی مبارزات در آن بسیار پایین آمده است.

– Speed Run: این حالت تایمری به بالای بازی اضافه می‌کند تا بازی‌کنند‌ه‌هایی که می‌خواهند به سرعت بازی‌شان را تمام و ساعت خود را با دوستان‌شان مقایسه کنند، از زمانی که صرف کرده‌اند خبر داشته باشند.

– Brutal Mode: سخت‌ترین درجه‌ی سختی که فقط با تمام کردن حالت Crushing آزاد می‌شود. این درجه‌ی سختی برای کسانی قرار داده شده است که بازی‌ها را زیاد انجام داده‌اند.

می‌توان هر سه بازی این مجموعه را با ۶۵ شخصیت و لباس متفاوت بازی کرد.

تنها راه دسترسی به بتای بخش چندنفره‌ی آنچارتد ۴ هم خرید «مجموعه‌ی نیتن دریک» است.

بازی در تاریخ ۹ اکتبر سال جاری روی پلی‌استیشن۴ عرضه خواهد شد.

منبع: PlayStation Blog

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه