اطلاعات جدید از بازی Nioh منتشر شد

۲۹ مهر ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بازی Nioh برای پلی استیشن 4

استودیوی بازی‌سازی Koei Tecmo که بازی Nioh را در نمایشگاه Tokyo Game Show معرفی کرد بود، گفت که این بازی در کشورهای غربی هم منتشر می‌شود.

بازی Nioh که یک عنوان اکشن-نقش‌آفرینی از سوی سازندگان مجموعه بازی‌های Ninja Gaiden است، در اروپا و آمریکا هم عرضه خواهد شد.

استودیوی بازی‌سازی Koei Tecmo با حضور در همایش PlayStation Experience اعلام کرد که بازی Nioh در کشورهای غربی هم برای کنسول پلی‌استیشن۴ منتشر خواهد شد. بازی Nioh در سبک اکشن-نقش‌آفرینی ساخته شده و قهرمان اصلی بازی می‌تواند با چند سلاح مختلف مبارزه کند. از جمله این سلاح‌ها می‌توان به شمشیر و نیزه اشاره کرد. نیزه یکی از سلاح‌های قدرتمند بازی به شمار می‌رود که می‌توان با آن دشمنان زیادی را از بین برد؛ اما استفاده از آن در محیط‌های تنگ و کوچک سخت خواهد بود. سازندگان بازی گفته‌اند بازی‌کننده‌ها باید در شرایط مناسب از سلاح‌ها استفاده کنند. برخی از سلاح‌ها بسیار قدرتمند هستند، اما قهرمان بازی را در برابر ضربه‌های دشمنان آسیب‌پذیرتر می‌کنند و گروهی دیگر از سلاح‌ها ضعیف‌تر هستند و مقاومت شخصیت اصلی را افزایش می‌دهند.

در بازی یک ویژگی آنلاین به نام (Bloody Sword Mound) وجود دارد. اگر در زمان بازی کردن آنلاین باشید، (Bloody Sword Mound) را مشاهده خواهید کرد که مربوط به یکی از بازی‌کننده‌هایی می‌شود که در بازی کشته شده است. زمانی که شما شمشیر آن بازی‌کننده را لمس کنید، روح او ظاهر می‌شود و شما را به مبارزه دعوت می‌کند. قبل از اینکه بازی‌کننده‌ها با ارواح موجود در بازی مبارزه کنند، می‌توانند اسم، درجه و دلیل مرگ او را مشاهده کنند. اگر بتوانید این ارواح را شکست دهید، آیتم‌های مخصوصی به‌دست می‌آورید.

قهرمان اصلی بازی یک قابلیت ویژه به نام «روح محافظ»(Guardian Spirit) دارد که می‌توان از آن در شرایط خاص برای حمله‌های بسیار قدرتمند استفاده کرد. همچنین این روح محافظ در برخی مواقع می‌تواند سلامتی از دست رفته‌ی شخصیت اصلی بازی را بازگرداند. با کشته شدن در بازی، روح محافظ در محلی که کشته شده‌اید باقی می‌ماند و اگر آن را دوباره به‌دست نیاورید، نمی‌توانید از قدرت‌های او استفاده کنید.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید:

‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌

منبع: Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. امیر

    Onimusha Souls: The Wild Hunt

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه