اطلاعات شیائومی Redmi 4 در بنچمارک Geekbench

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شیائومی Redmi 4 امروز در بنچمارک Geekbench به ثبت رسید. طبق اطلاعات این وب‌سایت این گوشی با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۲۵ عرضه می‌شود و این یعنی گوشی بعدی شیائومی مجهز به پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 506 است. همچنین طبق گزارش‌ها Redmi 4 دارای یک رم ۳ گیگابایتی خواهد بود.

ه احتمال قوی Redmi 4 تا پایان سال جاری میلادی ( تا اوایل زمستان) معرفی و به بازار عرضه می‌شود.

نسل قبلی این گوشی یعنی Redmi 3 که چندماه پیش به بازار گوشی‌های هوشمند معرفی شد، با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۱۶ کار می‌کند و رم ۲ گیگابایتی دارد. نمایشگر این گوشی ۵ اینچی است و از دقت تصویر ۱۲۸۰ × ۷۲۰ پیکسل بهره می‌برد. اما نقطه‌ی برجسته‌ در این دستگاه باتری بزرگ ۴۱۰۰ میلی‌آمپری‌اش است که توجه زیادی را به خود جلب کرد.

به احتمال قوی Redmi 4 تا پایان سال جاری میلادی ( تا اوایل زمستان) معرفی و به بازار عرضه می‌شود. انتظار می‌رود این گوشی که با سیستم‌عامل اندروید کار می‌کند، نسخه‌ی ۶.۰.۱ مارشمالو را به‌صورت پیش‌نصب روی خود داشته باشد.

درمورد شیائومی Redmi 4 پیش از این هم اخبار متعددی شنیده بودیم از شایعه‌ی مجهز بودن به دوربین دوتایی (که درمورد آن هنوز تردیدهایی وجود دارد) که بگذریم، در بعضی منابع آمده بود احتمالا این گوشی (یا به‌عبارت دقیق‌تر فبلت) دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی است و دارای دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. درمورد حافظه‌داخلی هم دامنه‌ی شایعات از ۱۶ گیگابایت تا ۶۴ گیگابایت وجود داشت. طبعا هنوز اطلاعات دقیقی نداریم اما ظاهرا باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپری را در این دستگاه هم خواهیم داشت.

منبع: Phone Arena

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه