اعضای پیشنهادی برودکام برای عضویت در هیئت‌مدیره کوالکام رد شدند

۴ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

احتمالا شنیده‌اید که شرکت برودکام به شکل رسمی خواستار خرید کوالکام شده است. کوالکام که ظاهرا قصد فروش شرکت را ندارد این پیشنهاد را رد کرد. با این وجود گزارش‌هایی منتشر شدند که براساس آن‌ها ادعا شده بود ممکن است در صورت افزایش قیمت این پیشنهاد (به ازای هر سهم کوالکام) اعضای هیئت مدیره با این پیشنهاد موافقت کنند.

اما شیوه‌ای که برودکام برای ادامه این ماجرا پی گرفت جالب توجه بود. شرکت برودکام قیمت پیشنهادی‌اش را برای خرید شرکت افزایش نداد اما اعلام کرد که ۱۱ نماینده برای عضویت در هیئت مدیره کوالکام پیشنهاد می‌دهد. حال ظاهرا مشخص شده که پیشنهاد برودکام توسط گروهی که در کوالکام از طرف سهام‌داران درباره اعضای هیئت مدیره تصمیم می‌گیرند رد شده است. با رد شدن این پیشنهاد مشخص است که برودکام دست کم فعلا به هدفش نمی‌رسد. در صورتی که اعضای پیشنهادی برودکام در هیئت مدیره کوالکام به قدرت می‌رسیدند احتمالا پیشنهاد خرید این شرکت به تصویب می‌رسید.

حال یکی از راه‌هایی که پیش‌روی شرکت برودکام قرار دارد، افزایش دادن قیمت پیشنهادی برای خرید کوالکام است. باید دید ممکن است این مبلغ افزایش پیدا کند یا نه و اگر افزایش یابد به چه میزان افزایش خواهد داشت؟

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه