اعلام برنده‌های مسابقه‌ی #نظرتومهمه (دور دوم)

۹ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

در قالب مسابقه «نظر تو مهمه» از شما خواسته بودیم اگر محصولی از رسته‌ی ورزش و سرگرمی خریداری کرده‌اید، برای آن در بخش نظرات سایت دیجی‌کالا نقد و بررسی بنویسید و به یکدیگر در خرید محصولات دیجی‌کالا کمک کنید. نظرات و نقدهایی که خریداران یک محصول در دیجی‌کالا برای آن می‌نویسند، اهمیت بسیار بالایی برای سایر مشتریان دارد.

با توجه به حجم بالای نقدها، برای انتخاب بهترین نوشته‌ها ساعت‌ها زمان گذاشتیم.

با این که فقط  چند روز از شروع این مسابقه سپری شده بود، با استقبال شگفت‌انگیزی روبرو شدیم. تعداد بی‌شماری نقد و بررسی توسط شما برای محصولات مختلف ارسال شد. پیش از هر چیز، از شما تشکر می‌کنیم؛ نه تنها به خاطر همکاری بی‌سابقه‌ی شما در این مسابقه، بلکه به خاطر نظرات و نقدهای کاملی که برای محصولات نوشته‌اید. فقط کافی است به بخش نظرات کاربران در کالاهای رسته‌ی زیبایی و سلامت سر بزنید و نگاهی به نظراتی که با هشتگ «نظرتومهمه» منتشر شده‌اند بیاندازید، تا از تاثیر نقدهایی که برای این محصولات نوشته‌اید، مطمئن شوید. این که توانسته‌اید به افراد دیگری که قصد خرید یک محصول را دارند، کمک کنید و تجربه‌ی خود را از استفاده کردن آن محصول بگویید، بیشترین ارزش را دارد. با این حال همان‌طور که قول داده بودیم، برای قدردانی از همکاری شما، جوایزی برای بهترین نقدها و نظرات در نظر گرفته‌‌ایم.

انتخاب بهترین نقدها و نظرات، با توجه به حجم بسیار بالای نقدهای ارسال شده، کار اصلا ساده‌ای نبود. برای انتخاب بهترین نوشته‌ها ساعت‌ها زمان گذاشته‌ایم. نوشته‌های شما توسط کارشناسان رسته ورزش و سرگرمی، کارشناسان بخش نظرات دیجی‌کالا، سردبیر دیجی‌کالامگ و هم‌چنین سرپرست مارکتینگ محتوای دیجی‌کالا بررسی شده‌اند.

در ادامه می‌توانید، اسامی برنده‌ها و جوایز آن‌ها را ببینید. اگر یکی از برنده‌ها هستید، منتظر تماس ما برای دریافت جایزه‌ی خود باشید. کارت تخفیف برنده‌ها به آدرس ایمیل حساب کاربری دیجی‌کالایی که با آن در مسابقه شرکت کرده‌اند ارسال خواهد شد.

با تبریک به کسانی که نظرات آن‌ها به عنوان نظر برتر انتخاب شده، این خبر را به سایر شرکت کنندگان هم می‌دهیم که مسابقه‌ی «نظر تو مهمه»، دور سوم هم خواهد داشت.

در بخش نظرات، به ما بگویید دور سوم مسابقه‌ی نظر تو مهمه به چه رسته‌ای بپردازد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۰ دیدگاه
  1. محسن سعدی خسروشاهی

    با سلام و با تشکر فراوان از دی جی کالا به خاطر انتخاب نظرم به عنوان یکی از برنده ها. به عنوان یکی از مشتری های همیشگیتون واقعا خوشحالم کردین. می خواستم یه راهنمایی به دوستان کنم تا شانس برنده شدنشون بره بالا. من برای یکی از محصولات رده سرگرمی و دفعه پیش هم برای محصولات رده سلامتی نظرهای خیلی طولانی و کامل در حد ۷۰۰ کلمه نوشته بودم و مطمئن بودم که برنده می شم ولی در کمال تعجب هیچ کدوم از اون نظرات برنده نشد ولی نظری که برای اکشن فیگور بتمن نوشته بودم و خیلی هم کوتاه بود برنده شد. مساله اینه که برای کالاهای برقی یا چیزهایی مثل دوچرخه و … شما می تونین نظرهای خیلی طولانی بنویسید ولی برای چیزی مثل یه فیگور پلاستیکی یا حوله یا یه ساعت واقعا نمی شه چیز زیادی نوشت و حسابی باید به مغزتون فشار بیارین. مثلا این بار مسابقه برای کالاهایی از رسته دکوراتیو هم هست. خب من برای همه چیزهایی که خریدم قبلا نظر نوشتم ولی واقعا چطور می شه برای یه تابلو فرش یا یه ساعت دیواری ۲۰۰ کلمه نظر نوشت؟! البته مهم نیست چون وسایل برقی آشپزخونه زیاد خریدم که برای هر کدوم می شه یه طومار مطلب نوشت. برگردیم سر اصل مطلب و به اون راهنمایی که می خواستم بکنم. به نظر میاد نظرهایی به عنوان برنده انتخاب می شه که کوتاه باشه ولی در عین کوتاه بودن کامل هم باشه. به نظرم نظرات خیلی طولانی ظاهرا به این دلیل که ممکنه بعضی ها حوصله نکنن اونا رو بخونن انتخاب نمی شن پس این بار هم من و هم شما برای مسابقه مواظب باشین نظرتون تبدیل به یه طومار نشه. بعد از دی جی کالای عزیز جا داره یه تشکر ویژه هم از جناب آقای بتمن یا همون بروس خودمون کنم که واقعا نمی شد راجع بهش چیز زیادی نوشت و باعث برنده شدنم شد! ولی نظرم باعث شد این فیگور خوشگل بعد از مدت ها ناموجود بودن دوباره موجود بشه! پس علاقه مندان بشتابید که الان باز ناموجود می شه! کاش دی جی کالا همه اقلام رو بعد از ناموجود شدن سریع موجود کنه چون خیلی چیزها رو می خوایم بخریم که ناموجود شدن. خب من برم ببینم این جایزه رو چطوری تو دی جی جان خرجش کنم … 🙂

  2. م.شمس

    عرض سلام و خسته نباشی

    من و تمامی دوستان در طول چند سال تجربه خرید از دیجیکالا سعی کرده ایم نظرات شخصی خود را در استفاده از محصول خریداری شده بنویسیم.تا کنون بدین صورت بود که بدون چشم داشتی اینکار را انجام دهیم و فقط سایر دوستانی که تمایل به خرید آن محصول را داشته اند آگاه کنیم.حال با شروع مسابقه «نظر تو مهمه»،تنها تفاوتی که صورت گرفت اضافه شدن حالت تفریحی و فان قضیه بوده است.به شخصه همچنان بدون چشم داشت در برنده شدن نظرات خود را ذکر میکنم حال فقط برنده شدن ممکن است خاطره ای شاد در این موضوع به جای بگذارد.هنوز برای من جای سوال است که امثال آقای مقدم که دم از بی تفاوتی نسبت به برد و باخت میزنند چرا همچنان درگیر بحث در نبردن هستند.ذات مسابقه و داوری علاوه بر ملاک های اعلام شده در تمایلات شخصی داور نیز هست.اصرار بر برنده شدن و تهدید در شرکت نکردن در مسابقه عملا بی حاصل است.خواهشمندم از ادامه دادن این بحث خودداری کنید.

    خواهشمندم از محصولات گروه دیجیتال در دور جدید مسابقه انتخاب نمایید.

  3. امین مقدم

    سلامی دوباره خدمت شما. جناب آقای رفعت با کمال احترام باید بگم من به نتایج مسابقه اعتراض دارم. تمامی فرموده های شما متین، اما باز پاسخ‌ های شما قانع کننده نیست. من احساس می کنم تمامی متونی که در توضیحات این مسابقه داده شده جنبه تشریفاتی داشته و فقط یک نفر بر اساس تمایل خودش برنده ها رو انتخاب کرده. کپی کردن متن این صفحه از پست قبلی بیانگر این مورد هست و هنوز عبارت “نظر کارشناسان رسته زیبایی و سلامت” رو اصلاح نکردید. در حالی که این مسابقه ربطی به مسابقه قبلی نداره. یا اینکه دقت سردبیر و همکاران شما دیجی کالا مگ کمه که نتونستن خوب رو از بد تشخیص بدن که بعید به نظر میرسه. من با نفرات برنده کاری ندارم، اما بر این عقیده هستم نقد و بررسی بنده از نفرات برتر بهتر نباشه، بدتر نیست. من نقد و بررسی رو نه به صورت بداهه، بلکه واقعا از جنبه های مختلف بررسی کردم و ارسال کردم. ضمن این که محدودیت کاراکتر شما از یک طرف دیگر مانع بنده شد. حالا شما می فرمایید بعد از اینکه بنده ارسال کردم، این مورد برطرف شده. این انصافه بنده این مورد رو گزارش بدم و متن خودم رو خلاصه و ابتر کنم و شخص دیگری برنده بشه و متن کامل ارسال کنه؟ بنده حتی در نگارشم مواردی رو رعایت کردم که هیچ کس اون ها رو رعایت نکرده. لطفاً نفرمایید که تشخیص سردبیر اینطور بوده که خود بنده هم در این زمینه سررشته و سابقه دارم. من نه به خاطر جایزه، بلکه به خاطر اینکه ناعدالتی میشه و استعداد،اعتماد و توانایی فرد رو سرکوب می کنید ناراحت شدم. بنده جزء جزء موارد مهم محصول رو بررسی کردم و در خصوص هر کدوم اطلاعات کاربردی هم دادم. بعضی نقد و بررسی ها حتی غلط املایی هم داره.

    1. محسن سعدی خسروشاهی

      سلام امین جان. امیدوارم حالت خوب باشه. نظرت رو در مورد کفش راحتی خوندم. خیلی تخصصی نوشته شده و مشخصه که خیلی روش وقت گذاشتی و زحمت زیادی کشیدی. من دقیقا نمی دونم بر اساس چه معیاری نظرات انتخاب می شن چون نظرات بهتر و طولانی تر خودم برنده نشدن ولی نظر کوتاهم برنده شد. از دید یه خواننده عادی اگه بخوام بگم حدس می زنم نظر شما به چند دلیل انتخاب نشده. یکی اینکه دو قسمتی بود. دوم اینکه حتی اگه همه اش رو هم یکجا می نوشتی طولانی بودنش از نظر یه خریدار ممکنه ملالت بار باشه. به اصطلاح مقدمه چینی زیاد داشت. دلیل دیگه ای که به ذهنم می رسه (البته این سلیقه شخصیه) اینه که من خودم نظراتی رو ترجیح می دم که زبانش غیر رسمی و محاوره ای باشه چون نظراتی که رسمی و تخصصی نوشته شدن پردازشش یه کم سخت و خسته کننده است. برای همینه که به ندرت بررسی های تخصصی دی جی کالا رو می خونم و بیشتر از خوندن نظرات محاوره ای خریداران دیگه لذت می برم. مورد بعدی که به ذهنم می رسه اینه که یه مقدار نظر تصنعی به نظر میاد انگار که فقط برای برنده شدن نوشته شده نه واقعا برای انتقال تجربیات یا راهنمایی بقیه. من چون خودم زیر همه اجناسی که خریدم قبل از برگزاری مسابقه نظر گذاشته بودم اگه مقایسه کنین نظری که برای مسابقه دوباره نوشتم از نظر محتوایی فرق زیادی با نظر واقعی قبلیم نداره. فقط سعی کردم یه مقدار جملات رو بهتر بنویسم یا یه سری از ایراداتی رو که در طول زمان بهشون پی بردم اضافه کنم و بعضی جاهایی رو که احساس می کردم حاشیه پردازیه حذف کنم و به اصطلاح نظرم to the point باشه. باز برای دور سوم هم زیر چند قلم از کالاهایی که قبلا زیرشون نقد نوشته بودم نظر نوشتم ولی این حس که بعضی از جملات نظر قبلیم رو ویرایش می کنم یه کم برای خودم هم آزاردهنده است چون از اینکه نظرم مصنوعی به نظر بیاد خوشم نمیاد. حتی نظرات قبلیم طولانی تر بودن که این بار کوتاهشون کردم و اون حس هیجان ناشی از خرید که تو نظر اصلیم موج می زد از بین رفت و بیشتر حس تبلیغات بازرگانی به خودش گرفت. شاید از دید داوران مسابقه نظرات جدیدم از نظر کیفیت بهتر شده باشن ولی برای خودم نوشتن به قصد برنده شدن یه دلیل مصنوعیه و شاید این حس به خواننده ها هم منتقل بشه. البته این موضوع اجتناب ناپذیره ولی بهتره سعی کنیم نظراتمون برای مسابقه کمتر مصنوعی به نظر بیاد شاید بیشتر هم مورد پسند خودمون قرار بگیره هم خریداران دیگه و هم داوران مسابقه. یه مطلب دیگه اینکه هر سه کالایی که زیرشون نظر گذاشته بودم و اونی که به خاطرش برنده شدم موقع نوشتن نظر ناموجود بودن و بعد از برنده شدن نظرم موجود شد. پس می شه زیر کالاهای ناموجود هم نظر نوشت. تو دور سوم هم زیر چند تا کالا دوباره نظر گذاشتم که دو تاشون خیلی وقته ناموجودن ولی این کالاها بعدا ممکنه دوباره موجود بشن و خریداران از نظراتمون استفاده کنن.

      امیدوارم دور سوم یکی از برنده ها باشی.

  4. Alireza

    سلام. بنظرم از رسته‌ای موبایل و لپ تاپ و بصورت کلی محصولات دیجیتال قرار بدید.
    البته به شخصه اصلا دوست ندارم اسم و فامیلیم بصورت کامل توی نظرات نمایش داده بشه و یکی از دلایلی که تا الان هیچ نظری ارسال نکردم همین مورد بوده.

    1. علیرضا رفعت

      Alireza عزیز، ممنون از پیشنهاد شما.
      در صورتی که نمی خوای نام و نام خانوادگی شما در بخش نظرات نمایش داده بشه در انتهای نظر یا نقد و بررسی ارسال شده اعلام کنید تا به اختصار درج بشه.

      1. Alireza

        خواهش میکنم . بله یکبار این کار رو بنا به راهنمایی در همین نظرات پستِ مرتبط با (نظرتومهمه) انجام دادم و با اینکه اون قسمت از درخواستم رو از متن حذف کرده بودند (که یعنی خوانده اند) ولی باز اسم و فامیل به صورت کامل نمایش داده شده بود.

  5. محمد باقری

    سلام و خسته نباشید.

    خیلی از دوستان زندگینامه ابوالقاسم فردوسی رو نوشتن تو نظرات…
    با چه سیستمی شمارش میکنید ۳۰۰ تا کلمه رو
    وقتی قوانینی که خودتون گذاشتین برخلافش عمل میکنید، دیگه این مسابقه محسوب نمیشه فقط توهین به مخاطبین و خریدارن محصولاته.

    1. علیرضا رفعت

      محمد باقری عزیز، واقعیتش انتظار چنین نقدهای طولانی و مفصلی رو از کاربران نداشتیم به همین منظور درخواست کرده بودیم نقد و بررسی میانگین ۳۰۰ کلمه باشه. طی دو مرحله از مسابقه نظر تو مهمه با نقدهای طولانی و عالی روبرو شدیم این نکته رو هم یاد آوری کنم طولانی بودن دلیل انتخاب نفرات برنده نیست و محتوای اون متن بیشتر مد نظر داورها بوده. باز هم اگه این مورد باعث ناراحتی شما شده من عذر خواهی می‌کنم.

    2. Alireza

      خب برای یک بررسی جامع بعضا هرچقدر هم خلاصه کرد برای اینکه به تمام مطالب مد نظر و تمام وجه های بررسی و پاسخ به سوالات احتمالی رسید ناچار ممکنه طولانی بشه و بیشتر تو اینطور نظرات طولانی تر هستش که نکات مد نظر و گنگ و مورد سوال به جواب میرسه نه صرفا جملات چند خطی که با دیدن مشخصات کالای مد نظر به راحتی به اون میرسیم

  6. امین مقدم

    جناب آقای رفعت، مسئله بعد مادی یا جایزه این مسابقه نیست. بلکه آدم احساس میکنه نا عدالتی صورت گرفته و زحماتش بر باد رفته و مستحق این نیست. بنده نظرات این عزیزان برنده رو مطالعه کردم. ایشالله مبارکشون هم باشه. ولی نقد و بررسی بنده در این حد ضعیف نبود که مورد توجه شما قرار نگیره. من واقعا تعجب می کنم و تا الان هم این مورد رو نتونستم هضم کنم. از نقد و بررسی افراد برنده قوی تر نباشه، ضعیف تر نیست. من واقعا نمیدونم علت چیه. در هر حال بنده دیگه پشت دستمو داغ میکنم و در مسابقات شما هیچ وقت شرکت نمی کنم که تا این حد ضد حال بخورم. همونطور که عرض کردم، مسئله جایزه نیست. بلکه موفقیت در مسابقه هست و این که آدم ببینه زحماتش نتیجه داده. ضمن اینکه بنده نقد و بررسی خیلی بهتری آماده کرده بودم، اما به خاططر محدودیت کاراکتر شما، مجبور شدم به صورت خلاصه در دو بخش ارسال کنم.

    1. علیرضا رفعت

      امین مقدم عزیز، به غیر از نظرات و نقد و بررسی های مسابقه نظر تو مهمه روزانه تعداد بسیار زیادی دیدگاه از سوی کاربران دریافت می‌کنیم، مطمئنا قصد هر کدوم از اونها فقط انتقال تجربه کاربری از اون کالا و راهنمایی سایر کاربرهاست یا درخواست ها و انتقادهایی هست که به ما دارند. ما با برگزاری این مسابقه خواستیم اهمیت دیدگاه های کاربران را هم برای خودمان و هم برای سایر کاربران یادآوری کنیم و شاید نقاط ضعف ما در قسمتهایی که وجود دارد مشخص شود که یکی از همین موارد محدود بودن کاراکتر بود که به لطف شما متوجه شدیم و به دوستان در بخش فنی منتقل شد تا برطرف بشه.
      امیدوارم دوباره شاهد نظرات و نقد و بررسی های شما دوست عزیز در بخش نظرات کاربران برای کالاهای خریداری شده از دیجیکالا باشیم و دقیقا مثل نقدی که برای کفش نوشتین رفرنسی باشه برای سایر کالاها و کاربران.

  7. امین مقدم

    آقای رفعت یا مسئول عزیز مسابقه، دیگه دم از اعتماد و احترام به کاربران نگذارید. شما فرموده بودین حتی برای کالاهای غیر موجود هم میشه نقد و بررسی ارسال کرد. حالا فهمیدم چرا منو در بین برنده ها جای ندادین. چون کالایی که من نقد و بررسی کردم و براش وقت گذاشتم ناموجوده و براتون منفعتی نداره.

    حیف اون دیدگاه مثبتی که به شما داشتم. بحث جایزه و برنده شدن نیست. اما…. واقعا متاسفم

    1. سالار بشیری

      آقا چرا بررسی نمی‌کنی؟ حداقل قبل ارسال نظر یه ۲ تاشو چک می‌کردی! من همه رو چک کردم ۳تاش ناموجوده، انصافم خوب چیزیه 😐

    2. علیرضا رفعت

      امین مقدم عزیز، پایه و اساس برگزاری مسابقه نظر تو مهمه نه بخاطر جایزه بود و نه جلب نظرات مثبت شما بلکه اولین و تنها هدف آن انتقال دانش و تجربه کاربرانی است که کالا را خریداری و در طی مدت استفاده از آن به نکاتی پی برده اند که شاید دقیق ترین کارشناسان هم نمی توانند درک کنند.
      نظر شما یکی از اولین نظراتی بود که بنده دریافت کردم و در قسمت نهایی نیز با تعداد زیادی از نظرات به مرحله بعدی رسید بدون شک نظر شما از دیدگاه بنده و سایر کاربران در آشنایی با کفش ورزشی بسیار مفید بوده است. امیدوارم بغیر از دید مادی و برنده شدن به این هدف که با نوشته های خود چقدر در یاددادن علم خود به سایرین موفق شده اید همچون بنده و دوستانم حسی بهتر را تجربه کرده باشی.
      یک نکته هم اشاره کنم سه نفر از برندگان نظرشان برای کالای ناموجود بود.
      ممنون

  8. امین مقدم

    سلام
    یعنی نقد و بررسی من در لینک زیر در حدی نبود که بین ۱ تا ۱۰ نفر برنده قرار بگیره؟!
    https://www.digikala.com/Product/DKP-134632#!/displaycomment-0/page-1/sort-date/tab-comments/

    نقد و بررسی نفر اول، بیش از ۳۰۰ کاراکتر داره. چطور در یک کامنت جا شده؟ اون وقت بنده برای ارسال نقد و بررسی خودم که از سری اول مسابقه هم آماده کرده بودم و براش زحمت کشیده بودم رو مجبور شدم بعد از خلاصه کردن در دو کامنت مجزا ارسال کنم؟

    حتی من مجبور شدم به خاطر محدودیت کاراکتر، مزایا و معایب رو در یک فیلد وارد کنم.

    برای خودم به شدت متاسفم بابت شرکت در مسابقه. از شما بعید بود.

  9. شایان

    دور قبلی نتونستم شرکت کنم چون از گروه زیبایی سلامت خرید نداشتم ولی این بار نقد و بررسی نوشتم و من برنده نشدم ولی اگه قرار دور بعدی این مسابقه دوباره بذارین برای گروه دیجیتال یا ابزار بذارید که کلی خرید کردم.

    1. علیرضا رفعت

      شایان عزیز، نظر شما رو دوباره چک کردم نظر شما تایید شده است ولی نظرات کوتاه در حد یکی دو خط متاسفانه در مسابقه شرکت داده نمی شوند. سعی کنید تجربه کاربری از کالا و خرید خود را در این بخش ارسال کنید.
      از پیشنهاد شما ممنونم حتما نظرات برنده رو ببینید و سعی کنید با الگو برداری صحیح در سری بعدی مسابقه شرکت کنید تا یکی از برندگان باشید. ممنون

  10. ابوالفضل

    سلام و خسته نباشید
    به نظر من برای مسابقه بعدی یک دسته از کالاهای دیجیتال رو انتخاب کنید
    باتشکر

    1. علیرضا رفعت

      ابوالفضل عزیز سلام، ممنون از پیشنهاد شما
      رسته‌ی دیجیتال گذاشتیم تو برنامه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه