اعلام برنده‌های مسابقه‌ی #نظرتومهمه

۱۶ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
مسابقه نظر تو مهمه

در قالب مسابقه «نظر تو مهمه» از شما خواسته بودیم اگر محصولی از رسته‌ی زیبایی و سلامت خریداری کرده‌اید، برای آن در بخش نظرات سایت دیجی‌کالا نقد و بررسی بنویسید و به یکدیگر در خرید محصولات دیجی‌کالا کمک کنید. نظرات و نقدهایی که خریداران یک محصول در دیجی‌کالا برای آن می‌نویسند، اهمیت بسیار بالایی برای سایر مشتریان دارد.

با توجه به حجم بالای نقدها، برای انتخاب بهترین نوشته‌ها ساعت‌ها زمان گذاشتیم.

با این که فقط  چند روز از شروع این مسابقه سپری شده بود، با استقبال شگفت‌انگیزی روبرو شدیم. تعداد بی‌شماری نقد و بررسی توسط شما برای محصولات مختلف ارسال شد. پیش از هر چیز، از شما تشکر می‌کنیم؛ نه تنها به خاطر همکاری بی‌سابقه‌ی شما در این مسابقه، بلکه به خاطر نظرات و نقدهای کاملی که برای محصولات نوشته‌اید. فقط کافی است به بخش نظرات کاربران در کالاهای رسته‌ی زیبایی و سلامت سر بزنید و نگاهی به نظراتی که با هشتگ «نظرتومهمه» منتشر شده‌اند بیاندازید، تا از تاثیر نقدهایی که برای این محصولات نوشته‌اید، مطمئن شوید. این که توانسته‌اید به افراد دیگری که قصد خرید یک محصول را دارند، کمک کنید و تجربه‌ی خود را از استفاده کردن آن محصول بگویید، بیشترین ارزش را دارد. با این حال همان‌طور که قول داده بودیم، برای قدردانی از همکاری شما، جوایزی برای بهترین نقدها و نظرات در نظر گرفته‌‌ایم.

انتخاب بهترین نقدها و نظرات، با توجه به حجم بسیار بالای نقدهای ارسال شده، کار اصلا ساده‌ای نبود. برای انتخاب بهترین نوشته‌ها ساعت‌ها زمان گذاشته‌ایم. نوشته‌های شما توسط کارشناسان رسته زیبایی و سلامت، کارشناسان بخش نظرات دیجی‌کالا، سردبیر دیجی‌کالامگ و هم‌چنین سرپرست مارکتینگ محتوای دیجی‌کالا بررسی شده‌اند.

در ادامه می‌توانید، اسامی برنده‌ها و جوایز آن‌ها را ببینید. اگر یکی از برنده‌ها هستید، منتظر تماس ما برای دریافت جایزه‌ی خود باشید. کارت تخفیف برنده‌ها به آدرس ایمیل حساب کاربری دیجی‌کالایی که با آن در مسابقه شرکت کرده‌اند ارسال خواهد شد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. صادق شیرازی

    سلام و وقت بخیر
    پیش از هر چیز برای برگزاری این مسابقه جالب و جذاب از شما کمال تشکر را دارم. بخش نظرات کاربران حقیقتا یکی از مهمترین گزینه های من برای انتخاب محصول است و ترغیب خرایداران محصولات در به اشتراک گذاشتن تجربه و دیدگاه خود با دیگر کاربران بسیار پسندیده و نیکو بود.

    اما در خصوص برندگان به نظرم جا دارد که یک مطلب درخصوص نقدنویسی محصولات تهیه کنید و پارامترهای لازم برای یک نقد مفید را بشمارید و برای مثال هم از نقدهای برتر مثال بزنید.

    به شخصه وقتی خواستم برای شرکت در مسابقه نقدی بنویسم تلاش کردم بدون هیچ جانبداری و هیجان ناشی از لذت استفاده از محصول، آنرا نقد کنم و حتی در ادبیات نوشتاری هم دقت کردم و پیش زمینه ذهنم آن بود که نقدم حتی ارزش چاپ داشته باشد.
    اما به نظر شخصی برخی از نقدها حتی ادبیات اولیه را هم رعایت نکرده اند. یا نقاط قوت و ضعف را در کنار هم رعایت نکرده اند. به عنوان مثال، به نظر شما هم موافق این باشید که هیچ محصولی بدون نقطه ضعف نیست و بالاخره هر محصولی در کنار نقاط قوت خود، نقطه ضفی دارد. حالا هر چند کوچک و ناچیز.
    به نظر من نقدی که برای یک محصول هیچ نقطه ضعفی بیان نکرده باشد کامل نیست و خود دارای ضعف است و نمیتواند نقد برتر حساب شود.
    در پایان از توجه شما ممنونم و امیدوارم نظرم را به حساب جانبداری نگرفته باشید

  2. هادی

    لایک دارید✌❤

  3. مینایی

    با سلام و خدا قوت چندین کالا از دیجی خریداری نمودم موبایل کاور موبایل
    بالش سفری چراغ قوه چادر سفر و ….. تمام مراحل تحویل با برنامه ریزی به موقع به دستمان رسید ممنون از تمام شما عزیزان موفق یاشید شعار من دیجی = اینده موفق

  4. بهنام

    یکی از شرایط نقد و بررسی، وجود حداقلی ۳۰۰ کلمه توی متن بود که متاسفانه توی انتخاب شما ملاک قرار داده نشده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه