افزایش فروش آیفون نسبت به سال قبل

۲۹ تیر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

آقای Ming-chi Kuo یکی از تحلیلگران شرکت اپل است که به‌تازگی گزارشی در خصوص میزان فروش محصولات اپل در سه‌ماهه سوم سال مالی این شرکت را منتشر کرده است.

یکی از تحلیلگران مرتبط با شرکت اپل گزارشی از عملکرد مالی این شرکت در سه ماهه سوم سال مالی این شرکت منتشر کرده است. براساس این گزارش فروش آیفون در سه ماهه سوم سال مالی اپل که ماه گذشته به پایان رسید، ۵۴ درصد افزایش داشته است.

براساس پیش‌بینی‌های این تحلیلگر اپل در این سه ماه ۵۴.۲ میلیون دستگاه آیفون، ۸.۸ میلیون آیپد و ۳.۹ میلیون ساعت هوشمند اپل را به‌فروش رسانده است. این در حالی است که این تحلیلگر با بررسی آمارها، به افزایش ۵۴ درصدی فروش آیفون نسبت به سال مالی گذشته این شرکت، اشاره کرده است.
براساس این گزارش آیپدهای اپل اوضاع خوبی نداشته‌اند و فروش آن‌ها در مقایسه با همین بازه زمانی در سال مالی گذشته ۳۳.۵ درصد کاهش داشته است. البته براساس آمارهای این تحلیلگر، فروش آیفون در سه ماهه سوم سال مالی جاری هم ۲۶ درصد کاهش داشته و به ۴۰.۱ میلیون دستگاه رسیده است. در این گزارش همچنین به مشکلات مربوط به فناوری Force Touch هم اشاره شده که احتمالا قرار است در آیفون ۶s و ۶s پلاس مورد استفاده قرار گیرد.

apple

براساس پیش‌بینی‌ها در این گزارش، اپل به‌زودی یک مدل جدید از آیپد مینی با پردازنده سریع‌تر، بدنه باریک‌تر و سبک‌تر از قبل را رونمایی خواهد کرد. در صورت عرضه این مدل احتمالا آیپد فروش بیش‌تری را تجربه خواهد کرد. اما تحلیلگر این گزارش، همچنان انتظار کاهش ۲۸.۳ درصدی فروش آیپد مینی در مقایسه با سال مالی قبل را دارد.
همچنین در این گزارش واکنش علاقه‌مندان به اپل‌واچ متعادل به‌نظر می‌رسد. البته با ایجاد بازارهای جدید برای ساعت هوشمند اپل فروش این محصول در سه ماهه منتهی به سپتامبر (شهریور) حدود ۴۱ درصد (۵.۵ میلیون) افزایش خواهد داشت. در این گزارش فروش ساعت‌های هوشمند اپل در سال مالی ۲۰۱۵ برابر با ۱۵ میلیون پیش‌بینی شده است. البته احتمالا قرار است اپل مدل جدیدی از ساعت هوشمند با پوشش آلومینیومی به رنگ زرد و مسی را معرفی کند. 
این گزارش در حالی منتشر شد که اپل قصد دارد آمار فروش در سه‌ماهه سوم سال مالی خودش را فردا به‌صورت رسمی منتشر کند.
منبع: ‌Phone Arena
راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه