ال‌جی، هزینه‌ی کامل گوشی نکسوس ۵X را به کاربرانش برمی‌گرداند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت‌های مختلف، شرکت ال‌جی در اقدامی جدید غرامت گوشی‌های مدل نکسوس ۵X را که دچار مشکلات سخت‌افزاری شده‌اند، به‌طور کامل پرداخت می‌کند. به بیان ساده‌تر کاربران می‌توانند تمام هزینه‌ای که صرف تهیه‌ی این گوشی کرده‌اند را یکجا از ال‌جی پس بگیرند.

معمولا زمانی که کاربران تلفن‌های همراه با گوشی‌های‌شان به ‌مشکل برمی‌‎خوردند، باید آن را به مرکز خدمات پس از فروش بفرستند. مدتی هم طول می‌کشد تا مرکز خدمات، گوشی را تعمیر کند یا آن را با یک گوشی نو یا تعمیرشده‌ی دیگر، تعویض کند.

اما این‌طور که از اخبار و اطلاعات منتشر شده در اینترنت برمی‌آید، این مورد قرار نیست برای کاربران نکسوس ۵X ال‌جی که گوشی‌شان دچار آسیب سخت‌افزاری شده و مدام خاموش و روشن می‌شود، اتفاق بیافتد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این کاربران تمام هزینه‌ای که برای تهیه‌ی نکسوس ۵X کرده‌اند را یک‌جا پس می‌گیرند و دیگر خبری از گوشی نو یا یک گوشی تعمیر شده‌ی جایگزین نیست.

این‌طور که از اطلاعات منتشر شده برمی‌آید، مرکز خدمات پس از فروش ال‌جی، برای تعمیر این مشکل به قطعه‌ای نیاز دارد که دیگر تولید نمی‌شود و به‌همین خاطر هم مدیران ال‌جی تصمیم گرفته‌اند گزینه‌ی تعمیر را از روی میز خارج کنند. حتما برای‌تان جالب خواهد بود اگر بدانید گوگل هم‌زمان با عرضه‌ی جهانی گوشی‌های پیکسل، تولید گوشی‌های نکسوس ۵X را متوقف کرده است. با این حساب شاید هنوز بعضی از خرده‌فروشی‌ها یا فروشگاه‌های موبایل نکسوس ۵X برای فروش داشته باشند، اما ال‌جی دیگر گوشی‌های این سری را تولید نمی‌کند و نکسوس ۵X رسما به پایان راه‌اش رسیده است.

البته بر اساس اطلاعات منتشر شده، گویا برای به جریان افتادن پروسه‌ی بازگشت گوشی و دریافت هزینه‎ی خرید از ال‌جی زمان زیادی باید صرف کرد؛ اما با این وجود برای آن دسته از کاربرانی که وجه کامل گوشی‌شان را بعد از مدتی دریافت می‌کنند و برای چندین ماه هم از گوشی نکسوس‌شان استفاده کرده‌اند، این اتفاق می‌تواند جذاب باشد.

تعداد زیادی از گوشی‌های نکسوس ۵X ال‌جی که در ایران فروخته شده، با گارانتی رسمی و زیرنظر نمایندگی ال‌جی عرضه شده‌ بودند؛ با این حساب کاربران ایرانی هم باید بتوانند از این سرویس عودت وجه کامل گوشی استفاده کنند. فردا تلاش خواهیم کرد با نمایندگی گوشی‌های ال‌جی در ایران تماس بگیریم و این موضوع را جویا شویم.

منبع: Phonearena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۳ دیدگاه
  1. عمران

    سلام من این گوشی رو دارم بردش سوخت چکار باید بکنم؟؟؟

  2. مهدی کریمی

    متاسفانه با وجود اینکه گوشیهای ال جی در خود کشور کره تولید می شن ولی از لحاظ سخت افزاری کیفیت مناسبی ندارن. انشاا… گوشی بعدیم نوکیای اندرویدیه

  3. محسن

    لطفا از دفتر ال جی بپرسید

  4. برهان

    چه مشکلاتی شامل تعویض میشن ؟

  5. عطا

    ماله من که یک ساله سالمه و خیلی خوب کار می کنه و ازش راضیم.

  6. هادی

    چقدر عالی اینجوری میشه گوشی ای رو که میخوایم بخریم. چون با همون پول الان میشه یه گوشی رده بالا تر گرفت ممنون ال جی عالی بود .

  7. فربد مستوفی

    سلام
    من از این مدل دارم ولی مشکل ندارد. به نظرتان چه کنم؟

    1. EnzO

      منم دارم مشکلش اینه زود باتری تموم میکنه

      1. علی

        مشکلی که بعد از آپدیت ۷.۰ ایجاد شده برای نسخه بتای ۷.۰ هستش که خاموش و روشن شدن ناگهانی گوشیه… چه ربطی به باتری داره دوست عزیز؟!؟!
        فقط مشکلی که بعد از آپدیت ایجاد شده باشه مد نظره…

  8. مهدی

    حتما پیگیری کنید

  9. آرمین

    گوشی های الجی از نظر سخت افزاری واقعا ضعیفه
    فقط کافیه یه سری به نمایندگی های تهران بزنین و تعداد مراجعه کنندگان هر کمپانی رو مقایسه کنین
    من خودم g2 داشتم کمتر از یک سال ناگهان خاموش شد و دیگه روشن نشد
    حتی میشناسم کسی رو که v10 داشت و همین بلا سرش اومد
    مشکل برد دامن گیر ال جی شده و واقعا منو از گوشیاش زده کرده
    متاسفانه توو فروشش هم آدم دچار مشکل میشه و کمتر مشتری حاضر به خرید دست دوم این گوشیا میشه…
    از من میشنوین یا گوشی نگیرین یا یه چیز خوب بگیرین
    سپاس!

    1. ارامش

      سلام دوست عزیز .چه گوشی خوبه؟

      1. محمد

        من خودم نکسوس دارم،خیلی عالیه و تا به حال مشکلی نداشتم ولی اگه الان قصد خرید داشته باشم بدون شک آیفون ۵s یا حتی ۵ رو انتخاب می کنم،پیشنهاد من به شما آیفون هست که کیفیت بالا (از همه لحاظ) و به روزرسانی قطعی تا ۵ سال داره.کافیه یه بار از نزدیک باهاش کار کنید.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه