از امروز در واین و توییتر ویدیوهای ۱۴۰ ثانیه‌ای ببینید

۲ تیر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همان‌طور که می‌دانید کاربران توییتر تا امروز اجازه‌ی آپلود ویدیوهای ۳۰ ثانیه‌ای یا کوتاه‌تر را در این شبکه‌ی اجتماعی داشتند. همچنین سرویس اشتراک‌گذاری ویدیوی تحت مالکیت توییتر، یعنی واین (Vine) هم در ارسال و ‌اشتراک‌گذاری ویدیوها محدودیت شش ثانیه‌ای داشت. از امروز اما همه‌چیز تغییر کرده است.

از امروز ویدیوهای تا سقف ۱۴۰ ثانیه‌ای در واین و توییتر امکان انتشار پیدا کرده‌اند.

کاربران هر دو سرویس از همین حالا می‌توانند ویدیوهای بلندتری را آپلود و منتشر کنند. اما چقدر بلندتر؟ عدد ۱۴۰ در توییتر در این‌جا هم خودش را نشان داده و از امروز ویدیوهای تا سقف ۱۴۰ ثانیه‌ای در واین و توییتر امکان انتشار پیدا کرده‌اند. توییتر برای ارسال متن هم محدودیت ۱۴۰ کاراکتری دارد.

با فعال کردن امکان جدید کاربرانی که قصد اشتراک‌گذاری ویدیوهای طولانی‌تر را دارند، دیگر مجبور نیستند این‌کار را از طریق لینک انجام دهند و می‌توانند ویدیوهایشان را به‌صورت مستقیم توییت کنند.

علاوه‌بر این برای چند شرکت خاص که با توییتر همکاری دارند، از این به بعد امکان انتشار ویدیوهایی تا سقف ۱۰ دقیقه وجود خواهد داشت. این امکان با استفاده از یک‌سری ابزارهای تخصصی انتشار ویدیو فراهم می‌شود.

در سرویس واین هم همان‌طور که گفتیم کاربران می‌توانند ویدیوهایی با طول حداکثر ۱۴۰ ثانیه را پست کنند. مسلما امکان اشتراک‌گذاری این ویدیوها مثل سابق در شبکه‌‌های اجتماعی دیگر هم وجود دارد. این قابلیت در حال حاضر برای تمام کاربران واین در سراسر دنیا قابل دسترسی است.

منبع: GSM Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه