امکانات اسپاتیفای برای کاربران نسخه رایگان بیشتر شد

۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اپلیکیشن اسپاتیفای

در به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن اسپاتیفای رابط کاربری تا حدی تغییر کرده و در کل ساده‌تر شده است. بنا به گفته‌ی این شرکت، این نسخه‌ی جدید در حال ارائه به تمام کاربران است و تا مدتی دیگر، تمام این کاربران می‌توانند از قابلیت‌های جدید آن بهره ببرند. البته تمرکز اصلی اسپاتیفای برای این به‌روزرسانی، کاربران نسخه‌ی رایگان این پلتفرم بوده است.

در به‌روزرسانی جدید، کاربران نسخه رایگان اسپاتیفای می‌توانند در فهرست‌های از پیش آماده، تنها آهنگ‌های موردنظر خود را گوش دهند.

به لطف این نسخه‌ی جدید، حالا کاربران نسخه‌ی رایگان می‌توانند از بین آهنگ‌های از پیش انتخاب شده، آهنگ‌های موردنظر خود را گوش دهند. پیش از این، کاربران نسخه‌ی رایگان تنها به پلی‌لیست‌های «تصادفی» (Shuffle) دسترسی داشتند، اما حالا می‌توانند از بین پلی‌لیست‌های ارائه شده از سوی این سرویس موسیقی آهنگ‌های مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنند و هرقدر که بخواهند به آن‌ها گوش دهند. علاوه بر این، اسپاتیفای قابلیت پیشنهاد آهنگ‌های مطابق با سبک کلی پلی‌لیست‌های فعلی را برای کاربران نسخه‌ی رایگان این سرویس به ارمغان آورده است. این ویژگی هم پیش از این تنها در اختیار کاربران نسخه‌ی پولی اسپاتیفای بود. در کنار این موارد، کاربران نسخه‌ی رایگان می‌توانند از جدیدترین حالت صرفه‌جویی در مصرف اینترنت هم استفاده کنند که مصرف این سرویس را تا حدود ۷۵ درصد کاهش می‌دهد.

هرچند تمام این ویژگی‌ها بسیار جذاب هستند، اما همچنان دلایل بسیاری برای خریدن حق اشتراک اسپاتیفای وجود دارد. به‌عنوان مثال اگر می‌خواهید از شر تبلیغات خلاص شوید، به هر آهنگی که می‌خواهید گوش دهید یا آهنگ‌ها را برای مواقع آفلاین دانلود کنید، ناچار به پرداخت ماهانه ۱۰ دلار هستید.

منبع: Android Central

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar پژمان

    من دانلود کردم هنوزم همه چیز رندوم انتخاب میشه

  2. Avatar رامین

    هرچند تمام این ویژگی‌ها بسیار جذاب هستند… ولی اسپاتیفای ف*یل*تر هستند!!!

  3. Avatar Darth Tsar

    این امکان قبلاً در دسترس بود اما اسپاتیفای این امکان را حذف کرد. قبلا برای فرار از دست پلی‌لیست شافل، یک پلی لیست حاوی ۲ ترک یکسان درست می‌کردم که به طور شافل یکی از ان‌ها انتخاب شود. جدیدا چرت و پرت هم اضافه می‌کرد. خوب شد که این قابلیت‌را برگرداند.

  4. Avatar ایمان

    به نظرم این کار اشتباه هست حداقل توی کشور خودمون که با همون دلایل زیاد قبلی کسی حاضر به پرداخت حق اشتراک ماهیانه اش نبود و کسی حاضر نمی شد برای هنر و موسیقی و کپی رایت ارزش قایل بشه با این کار دیگه اصلا کسی مجاب نمی شه از سرویس پرمیم استفاده کنه ، امیدوارم فرهنگ کپی رایت توی کشورمون مثل هزار تا فرهنگ دیگه که نیازمند آموزش و تعلیم هستند ولی توجهی بهشون نمیشه نشه و بهش بها داده بشه هرچند بعید به نظر می رسه …

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه