انتقاد تند مارادونا از سرمربی آرژانتین: تاکتیک تیم افتضاح بود

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بازی تیم آرژانتین

اسطوره فوتبال آرژانتین به تندی از تاکتیک سرمربی این تیم برای بازی با ایسلند در جام جهانی انتقاد کرده است.

دیگو مارادونا که از نزدیک تماشاگر بازی نخست آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۸ مقابل ایسلند بود به انتقاد از تاکتیک خورخه سمپائولی در این بازی که با نتیجه تساوی ۱-۱ به پایان رسید پرداخته است. آرژانتین با این نتیجه پایین تر از کرواسی و ایسلند در رده سوم گروه چهارم قرار گرفت تا کارش برای صدرنشینی دشوار شود.

مارادونا که این بازی را برای تلویزیون ایتالیا تحلیل می کرد گفت:«اگر به همین روند ادامه دهیم، سمپائولی نمی تواند به آرژانتین بازگردد. تاکتیک او برای این بازی فاجعه بود. بازیکنان ایسلند میانگین قد بالایی دارند اما با این وجود ما تمامی کرنرهای خود را بلند ارسال کردیم. اصلا روی زمین پاسکاری نکردیم. من بازیکنان را بابت این نتیجه سرزنش نمی کنم. نتوانستیم در این بازی پیروز شویم چون تیم آماده نبود. مشخص است که مربی اصلا نتوانسته تیمش را به خوبی آماده کند. ما ۲۵ بازیکن خوب داریم اما مربی باید با آن ها کار کند. همه می توانستند ببیند که ایسلند نظم تیمی بهتری داشت و این جای تاسف دارد.»

فاتح جام جهانی ۱۹۸۶ همچنین از وابستگی بیش از حد بازیکنان آرژانتین به لیونل مسی هم انتقاد کرده است. مارادونا گفت:« تماشای اینکه بازیکنان آرژانتین در زمین راه حلی برای باز کردن دفاع فشرده ایسلند نداشتند واقعا حیرت انگیز بود. بازیکنان ما از ارسال پاس های ساده هم عاجز بودند. تنها راه حل آن ها رساندن توپ به مسی بود. کار سختی پیش روی آرژانتین است چون نیجریه تجربه زیادی دارد و روی ضد حملات قوی است. آن ها می دانند که چگونه باید گل بزنند.»

تیم ملی آرژانتین روز ۳۱ خردادماه در دومین بازی خود در جام جهانی باید در دیداری حساس به مصاف کرواسی برود و سپس روز ۵ تیرماه با نیجریه بازی خواهد کرد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه